Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Скелет людини

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Робота з німим малюнком

– Охарактеризуйте будову кістки (біля дошки)

2. Робота з мікроскопом:

– Серед запропонованих мікропрепаратів тканин знайдіть :

а) кісткову тканину;

б) хрящову тканину.

Встановіть взаємозв’язки між будовою і функціями.

Вирішення проблемних завдань

- За даними МОЗ в останні роки серед переломів кісток у людей стали переважати переломи у дитячому віці, що суперечить віковим особливостям. Чим ви це можете пояснити?

- Доведіть, що хімічний склад кістки відповідає її функціям (демонструються декальцинована і прожарена кістка).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Випереджувальне завдання:

З метою зацікавлення студентів їм заздалегідь треба запропонувати підготувати цікаві історичні відомості про вивчення скелета.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Особливості будови скелета людини пов’язані з прямоходінням.

2. Будова скелета. (Створення опорної схеми)

3. Будова черепа (Розповідь викладача, демонстрація муляжа черепа людини)

4. Відділи хребта (Робота з роздатковим матеріалом (різні види хребців)

– Що ви можете сказати про шийні хребці?

– А про грудні?

– Хребці якого відділу мають найбільше тіло? Як ви гадаєте, чому?

5. Скелет кінцівок.

6. Робота з термінами викладач записує на дошці, а студенти в зошитах основні терміни: скелет, череп, хребет, крижні, куприк, грудна клітка, лордоз, кіфоз, плоскостопість)

V. Підсумок заняття

1. Закінчіть фрази

1. Загальна кількість хребців у хребті людини…

2. Шийних хребців…

3. Грудних хребців…

4. Поперекових хребців…

5. Перший хребець називається…

6. У людини ребер …

7. Ключиці та лопатки утворюються …

8. Гомілка утворена…

2. Проблемне запитання

– Чи існують відмінності між тазовим відділом чоловіка і жінки? Якщо так, то з чим це пов’язано?

VІ. Домашнє завдання

Підготувати пам’ятку «Профілактика сколіозу»

Скелет людини




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Индивидуальные задания | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.