МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Скелет людиниХІД ЗАНЯТТЯ І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Робота з німим малюнком – Охарактеризуйте будову кістки (біля дошки) 2. Робота з мікроскопом: – Серед запропонованих мікропрепаратів тканин знайдіть : а) кісткову тканину; б) хрящову тканину. Встановіть взаємозв’язки між будовою і функціями. Вирішення проблемних завдань - За даними МОЗ в останні роки серед переломів кісток у людей стали переважати переломи у дитячому віці, що суперечить віковим особливостям. Чим ви це можете пояснити? - Доведіть, що хімічний склад кістки відповідає її функціям (демонструються декальцинована і прожарена кістка). ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. 1. Випереджувальне завдання: З метою зацікавлення студентів їм заздалегідь треба запропонувати підготувати цікаві історичні відомості про вивчення скелета. ІV. Вивчення нового матеріалу 1. Особливості будови скелета людини пов’язані з прямоходінням. 2. Будова скелета. (Створення опорної схеми) 3. Будова черепа (Розповідь викладача, демонстрація муляжа черепа людини) 4. Відділи хребта (Робота з роздатковим матеріалом (різні види хребців) – Що ви можете сказати про шийні хребці? – А про грудні? – Хребці якого відділу мають найбільше тіло? Як ви гадаєте, чому? 5. Скелет кінцівок. 6. Робота з термінами викладач записує на дошці, а студенти в зошитах основні терміни: скелет, череп, хребет, крижні, куприк, грудна клітка, лордоз, кіфоз, плоскостопість) V. Підсумок заняття 1. Закінчіть фрази 1. Загальна кількість хребців у хребті людини… 2. Шийних хребців… 3. Грудних хребців… 4. Поперекових хребців… 5. Перший хребець називається… 6. У людини ребер … 7. Ключиці та лопатки утворюються … 8. Гомілка утворена… 2. Проблемне запитання – Чи існують відмінності між тазовим відділом чоловіка і жінки? Якщо так, то з чим це пов’язано? VІ. Домашнє завдання Підготувати пам’ятку «Профілактика сколіозу» Скелет людини
|
||||||||
|