Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторних робіт

Затверджено на засіданні

кафедри ТКШВ

Протокол №5 від 30. 01 2001р.

Хмельницький, 2001

 

Лабораторний практикум з дисципліни “Методи типового проектування одягу” для студентів спеціальності 7.091801 “Швейні вироби”, спеціалізація “Конструювання швейних виробів” / А.Л. Славінська, - Хмельницький, 2001.- с.

 

 

Укладач: Славінська А.Л., доц.

Рецензенти: Кудрявцева Н.В., доц.

Відповідальний за випуск: Славінська А.Л., доц.

 


Лабораторний практикум розроблений у відповідності з робочою програмою вибіркової навчальної дисципліни “Методи типового проектування одягу” для студентів спеціальності “Швейні вироби”, спеціалізація “Конструювання швейних виробів”.

Основною метою лабораторного практикуму з дисципліни “Проектування одягу” являється поглиблення та закріплення теоретичних знань і практичних навичок з промислового проектування нових моделей на основі конструктивного прототипу із використання методів типового проектування.

Основним завданням лабораторних занять вибіркової спеціальної дисципліни є засвоєння методик модульного проектування швейних виробів промислового та індивідуального виробництва на основі елементів комбінаторного синтезу.

В основу лабораторного практикуму покладені принципи модульних перетворень М. Л. Вороніна, проектування промислових колекцій у вигляді раціональних асортиментних серій, формування модельних конструкцій із конструктивних модулів з урахуванням технологічності і економічності виробу. Методологічною базою послужив лабораторний практикум [2].

 

Загальні вказівки до виконання

лабораторних робіт

Перед виконанням лабораторних робіт студент зобов’язаний:

- ознайомитись з методичними вказівками про зміст та послідовність виконання лабораторної роботи;

- ознайомитись з літературою, яка рекомендована для виконання лабораторних робіт;

- заготувати проспект звіту, який кожен студент виконує самостійно.

Звіт повинен включати в себе: назву теми, мету роботи. Основні поняття, розрахункову та графічну частину, висновки.

Захист лабораторної роботи проходить у формі співбесіди по звіту, графічної частини та запитань до відповідної теми. Оцінка за виконану лабораторну роботу є комплексною та враховує як теоретичну, так і практичну якість виконаної роботи.

 

 

Тема 1. Побудова базової конструкції чоловічого класичного піджака за методикою Вороніна М.Г.

Мета роботи: освоїти методику побудови конструкції піджака за методикою Вороніна М.Г.

В результаті виконання роботи студент повинен знати: основні розрахунки та графічні прийоми побудови конструкції;

Вміти: побудувати і перевірити конструкцію.

Необхідні посібники та інструменти: масштабні лінійки, папір, олівці, інструкційні карти з побудови БК.

 

Зміст роботи :

1. Підготовка вихідних даних для побудови креслення піджака.

2. Побудова креслення стану (спинка, пілочка, бочок).

3. Оформлення краю борта, листочки, бічної кишені та побудова креслення коміра.

4. Побудова креслення двошовного вшивного рукава.

5. Висновки.

Література: [1,с.249-254; 3,с.46-67; 4,с.12-16]

 

Запитання для підготовки і захисту

лабораторної роботи:

1. Які типові конструкції характерні для чоловічих піджаків?

2. Які виміри необхідні для побудови креслення основи конструкції чоловічого піджака?

3. Які прибавки використовують в конструкції чоловічого піджака?

4. Які розрахунки виконують для побудови базисної сітки?

5. Як оформляється середній зріз спинки?

6. Як оформляється плечовий зріз спинки?

7. Як оформляються зрізи горловини і пройми спинки?

8. Як оформляється лінія напівзаносу і горловини пілочки?

9. Як оформляються зрізи плеча і пройми пілочки?

10. Як будуються бочок та край борту?

11. Які параметричні характеристики кишень пілочки чоловічого піджака?

12. Як визначається висота окату?

13. Як розраховується ширина рукава угорі? внизу?

14. Як оформляють передні і ліктьові зрізи двошовного рукава?

15. Яка методика побудови коміра?

 

 




Переглядів: 372

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література. | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.