МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 1На підставі балансових даних (див. додаток 1) та даних задачі 4 теми 3 необхідно здійснити аналіз кредитного портфелю з точки зору кредитного ризику. Вихідні дані та порядок розрахунку зведіть у таблицю. (тис.грн)
Визначіть динаміку зміни коефіцієнта покриття класифікованих кредитів основним капіталом банку за рахунок зміни класифікованих кредитів та основного капіталу.
Задача 2 На підставі приведених даних розрахувати: 1. Індекс ризику змінного складу; 2. Індекс ризику фіксованого складу; 3. Індекс ризику структурних зрушень.
Задача 3 Кредитна діяльність банку характеризується такими даними: (млн. грн.)
Розрахуйте нормативи кредитного ризику, якщо регулятивний капітал банку у попередньому та звітному періодах складає 7,8 млн. грн. та 8,5 млн. грн. відповідно.
Задача 4 Проведіть аналіз і оцінку валютного ризику комерційного банку, якщо є такі дані. (млн.грн.)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|