Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Діагностика міжособистісних взаємин в групі.

Тест "Сприйняття індивідом групи".

Міжособистісне сприйняття в групі залежить від багатьох факторів. Найбільш.досліджуваними з них є: соціальна установка, досвід, особливості самосприйняття, характер міжособистісних стосунків, степінь інформування один про одного, ситуаційний контекст, в якому відбувається механізм міжособистісної перцепції і т.д. В якості одного з найважливіших факторів міжособистісного, сприйняття є відношення до об'єкту сприйняття. Однак на міжособистісне сприйняття впливає не тільки міжособистісне відношення, але • й відношення індивіда до групи. Сприйняття індивідом групи це своєрідний фон, на якому відбувається міжособистісне сприйняття. В зв'язку з цим дослідження сприйнятая індивідом групи є важливим моментом в дослідженні міжособистісного сприйняття, що поєднує між собою два різних соціально-перцептивних процеси. Запропонована методика дозволяє виявити три можливих типи сприйняття індивідом групи. При цьому в якості показника типу даного сприйняття є роль групи в індивідуальній діяльності того, хто сприймає.

1. Індивід сприймає групу як заваду у своїй діяльності або відноситься до неї нейтрально. Група не має самостійної цінності в його очах. Це проявляється у відхиленні від спільних форм діяльності, в наданні переваги індивідуальній роботі, в обмеженні контакту. Цей тип можна назвати"індивідуалістичним".

2. Індивід сприймає групу як засіб досягнення власних цілей. При цьому група сприймається і оцінюється з точки зору її корисності для індивіда. Перевага надається більш компетентним членам групи, здатним прийти на допомогу, взяти на себе вирішення складних проблем і стати джерелом інформації. Даний тип сприйняття індивідом групи можна назвати "прагматичним".

3. Індивід сприймає групу як самостійну одиницю. На першому плані стоять проблеми групи і окремих її членів, спостерігається зацікавленість як в успіхах кожного члена, так і групи в цілому, прагнення внести свій вклад в групову Діяльність. Значна роль відводиться колективним формам роботи. Такий тип сприйняття індивідом своєї групи можна назвати “колективістичним".

АНКЕТА

1. Кращими партнерами в групі є ті, хто:

а/ знає більше ніж я;

б/всі питання вирішує разом;

в/не відволікає уваги викладача.

2. Кращими викладачами я вважаю тих, хто:

а/має індивідуальний підхід до кожного;

б/ створює умови для допомоги з боку інших;

в/створює в групі атмосферу, в якій ніхто не боїться висловитися.

3. Я радію, коли мої друзі:

а/знають більше ніж я;

б/вміють самостійно, не заважаючи іншим, досягти успіху;

в/допомагають іншим, якщо є така нагода.

4. Найбільше я не люблю, коли в групі:

а/ нікому допомагати;

б/ мені заважають при виконанні завдання;

в/решта слабше підготовлені, ніж я.

5. Я здатен, як мені здається, на максимальне тоді, коли:

а/можу отримати допомогу і підтримку з боку інших;

б/мої зусилля достатньо винагороджені;

в/ є можливість проявити ініціативу, корисну для всіх.

6. Мені подобаються колективи, в яких:

а/ кожний зацікавлений в покращенні загальної справи;

б/ кожний займається своєю справою і не заважає іншим;

в/ кожний може використати інших для вирішення своїх завдань.

7. Як найгірших, студенти оцінюють таких викладачів, котрі:

а/створюють атмосферу суперництва;

б/не приділяють достатньої уваги їм;

в/ не створюють умови для того, щоб група допомагала їм.

8. Найбільше задоволення в житті приносить:

а/можливість працювати, коли тобі не заважають;

б/можливість отримання від інших нової інформації;

в/можливість зробити щось корисне для інших.

9. Головна функція навчального закладу повинна полягати:

а/у вихованні людей з почуттям обов'язку перед іншими;

б/ в підготовці пристосованих до самостійного життя людей;

в/ в підготовці людей, що вміють здобувати користь від спілкування з іншими.

10. Якщо перед групою стоїть проблема, то я:

а/ намагаюся, щоб її вирішили інші;

б/намагаюся працювати самостійно, не накладаючись на інших;

в/ прагну внести свій внесок до спільного вирішення проблеми.

11. Найкраще я вчився, коли б викладач:

а/мав до мене індивідуальний підхід;

б/ створив умови, щоб я отримав допомогу від інших;

в/заохочував ініціативу студентів, спрямовану на досягнення спільного успіху.

12. Немає гіршого, ніж випадок, коли:

а/ ти не в змозі самостійно досягти успіху;

б/відчуваєш себе непотрібним в групі;

в/тебе не розуміють оточуючі.

13. Найбільше я ціную:

а/ особистий успіх, в якому є доля заслуги моїх друзів;

б/ загальний успіх, в якому є і моя заслуга;

в/успіх, досягнутий власними зусиллями.

14. Я хотів би:

а/ працювати в колективі, в якому застосовуються основні прийоми і методи спільної праці;

б/ працювати індивідуально з викладачем;

в/працювати із знаючими в даній галузі людьми.




Переглядів: 1432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ | ІНСТРУКЦІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.