МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. Career prospects.Employment prospects for Designing graduates are very good and varied. Graduates from our faculty are well prepared to enter numerous creative industries. The study develops in students important personal qualities, such as creativity, communication skills, adaptability, resource fullness. All these qualities are highly valued by employers. The graduates from the Design department may work as employees of designing consultancies, in publishing, printing, advertising and as freelance designers. Besides, the skills learnt within the Design course open the door to many other careers. 20. Decide whether these statements are true or false: 1. Design can be defined as creative activity that is carried out according to the laws of beauty and functionality. 2. Today such properties of merchandise as aesthetics, convenience and functionality (=user-friendliness) have been forgotten. 3. Design is an old branch of industry. 4. Design has a lot of important industrial aspects, especially in countries with saturated markets. 5. Future designers must have knowledge and understanding of technological, manufacturing and creative aspects of the design process. 6. Students are given the history and theory of the English language, they learn about the current trends in the language. 7. In the course of studies students acquire many special skills, such as singing, playing musical instruments, dancing. 8. The graduates from the Design department may work as employees of designing consultancies, in publishing, printing, advertising and as freelance designers. Reread Text III, be ready with the annotation. Read Text IV and give a brief summary of it.
|
||||||||
|