Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання навчання математики в початкових класах.

Лекція 2. (2 год.)

Тема: Початковий курс математики як навчальний предмет

ПЛАН

Завдання навчання математики в початкових класах.

Зміст початкового курсу математики.

Побудова початкового курсу математики.

Аналіз програм з математики для початкових класів.

Література:

  1. . Богданович М., Козак М., Король Я. Методика викладання математики в початкових класах. - К.: А.С.К., 2007. - 345 с.
  1. Стадник Л. Актуальні проблеми математичної освіти. Шляхи їх вирішення // ПШ. – 2010. - № 5. – С. 7-10.
  2. Тадеєв П. О., Міськова Н. М. Математична освіта в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття: навчальний посібник для студентів. – Рівне: видавець О. Зень, 2010. – 208 с., іл., табл.
  3. Державний стандарт початкової загальної освіти // ПШ. – 2011. - № 7. – С. 1-19.
  4. Коновець С. Впровадження креативних освітніх технологій у практику початкової школи // ПШ. – 2011. - № 7. – С. 44-48.
  5. Листопад Н. Геометрична складова математичної компетентності молодшого школяра // ПШ. – 2011. - № 8. – С. 51-54.
  6. Мельниченко І. Дидактичні ігри та цікаві завдання з математики за комплексною програмою «Росток» // ПШ. – 2011. - № 4. – С. 16-19.
  7. Назаренко Н. Диференціація самостійної роботи учнів на уроках математики // ПШ. – 2011. - № 6. – С. 15-19.
  8. Положенцева О. Впровадження креативних освітніх технологій у практику початкової школи // ПШ. – 2011. - № 7. – С. 30-33.
  9. Савченко О. Дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя // ПШ. – 2011. - № 2. – С. 7-12.
  10. Савченко О. Розвиток змісту початкової освіти в умовах Державного суверенітету України // ПШ. – 2011. - № 8. – С. 25-29.

11. Кисільова-Біла В. Логічна складова математичної компетентності молодшого школяра. // ПШ.- 2012. -№ 2.- С. 11-16.

12. Бабаніна І. Урок-подорож з математики та трудового навчання з елементами гри. // ПШ.- 2012. -№ 2.- С. 28-30.

13. Савченко О. Вивчення особистості молодшого школяра як передумова успішної організації його навчальної діяльності. // ПШ.- 2012. -№ 3.- С. 1-6.

14. Математика. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи. //ПШ.- 2012. -№ 3.- С. 22-29.

15. Скоробеха Л. Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках математики, 2 клас. // ПШ.- 2012. -№ 3.- С. 42-45.

16. Савченко О. Компетентісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи. // ПШ.- 2012. -№ 8.- С. 1-5.

17. Скворцова С., Онопрієнко О. Упровадження нового змісту початкової освіти: коментар до навчальної програми з математики. // ПШ.- 2012. -№ 8.- С. 6-13.

Ключові слова: початковий курс математики, завдання курсу математики, зміст та побудова курсу.

Завдання навчання математики в початкових класах.

Навчальний процес, як складова частина загального процесу виховання всебічно розвиненої особистості, що відповідає потребам сучасного суспільства, повинен забезпечити реалізацію трьох функцій: освітньої, розвиваючої та виховної.

Перед навчанням математики в початковій школі також ставляться загальноосвітні, виховні, практичні завдання і розвиваючі.

Загальноосвітнє завдання навчання математики полягає в тому, що необхідно забезпечити міцне і свідоме оволодіння системою математичних знань, умінь і навичок, необхідних в повсякденному житті і майбутній трудовій діяльності; сформулювання уявлення про число, арифметичні дії, величини, геометричні фігури і їх властивості, числові рівності і нерівності, сформулювання навички усних і письмових обчислень та вміння розв’язувати текстові задачі.

При навчанні математики в початковій школі ставляться наступні виховні завдання:

– виховання екологічного мислення і поведінки; економічне виховання;

– виховання національної самосвідомості, поваги до національної культури і традицій;

– формування позитивних рис особистості (працелюбності, наполегливості, культури думки і поведінки, відповідальності за доручену справу).

Практичні завдання зводяться до формування навичок вимірювання величин, ви креслення фігур та застосування здобутих математичних знань до розв’язання задач, які зустрічаються в практичній діяльності людини.

Розвиваючі завдання початкового курсу математики передбачають формування загального інтелектуального розвитку, математичного розвитку та розвитку культури мислення.

Слід зазначити, що над визначенням завдань початкового курсу математики працювало багато вчених-математиків. Так, завдання, які стоять перед навчанням математики у початковій школі виділені Слєпкань З.І., є:

· формування уявлень про натуральне число, міцних обчислювальних навичок з натуральними числами і нулем, розв’язування задач практичного змісту, пов’язаних з натуральними числами;

· формування наочно-чуттєвих уявлень про основні геометричні фігури, початкового досвіду вимірювань і обчислень геометричних величин;

· формування первинних навичок доказових міркувань і пояснень дій та розвиток відповідних мовленнєвих навичок, пов’язаних з використанням математичних термінів і символів.

Завдання курсу математики в початковій школі, подані М.Богдановичем, М.Козаком, Я.Королем.

Завдання курсу математики

Теоретичні відомості матем. Поняття операції, способи дій Досвід способів дій: формування умінь і навичок Досвід пошукової діяльності: розвиток пізнавальної самостійності Виховання: світоглядні і моральні уявлення; характер, почуття

Розвиток мислительних Операцій Підготовка до 5-11 кл. Зв`язок з життям Інтерес до вивчення математики Працьовитість

 




Переглядів: 1708

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Зміст початкового курсу математики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.