МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Position: ___________________________________________________Name of candidate___________________________________________ Score - + 1 2 3 4 5 Background Education: Languages: Experience: Behaviour and Communicative Ability Physical Presentation: Communication Skills: Ability to listen: Humour: Culture: Maturity: Manners: Personal Qualities Dynamism: Ambition: Organization Skills Leadership: Team Spirit: Involvement: Conclusion Suitability of the candidate: _________________________________________________________________ Action to be taken: __________________________________________________________________________________________________________________________________ UNIT II WORK AND JOBS I. Practice the pronunciation of the following words: employee [ ], personnel [ ], workforce [ ], senior [ ], headquarter [ ], individual [ ], administration [ ], technical [ ], valuable [ ], audit [ ], financial [ ], client [ ], executive [ ], decision [ ], communication [ ], career [ ], specialize [ ], responsibility [ ], issue [ ], certification [ ], compensation [ ], mutual [ ], insurance [ ], annuity [ ], accurate [ ], routine [ ], commute [ ]. II. Translate the following words and word combinations into Russian and learn them by heart: - to manage the books - certificates of deposit - to verify financial reports - insurance annuities - administrative assistant - securities - human resources - payroll - performance appraisal - headquarters - to boost sales - clock in/out - to release a product - flexitime - bonds - to work in shifts - shares - to commute - certification of employees - corporate executives
III. Read and translate the text.
|
||||||||
|