Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






B) What type of product do you think each one is advertising?

1. Not everyone was meant to fly. 2. The color of life. 3. Doesn't he deserve a dinner that looks as good as yours? 4. By the time you remember you left it on, it’s off. 5. See and be seen with. 6. Does she or doesn't she? 7. This year you should wear something loud. 8. Doesn't your family deserve less? 9. Introducing seven easy ways to make a chicken fly. 10. The best things in life are still made by hand.

 

VIII. Work in groups and decide:

ü Who are your (potential) customers?

ü What are the main attractions of your product?

ü What are the main attractions of the competition?

ü What is the "unique selling proposition" that makes your product special?

ü How can you inform customers about your product?

ü What positive points about your region should you stress?

ü What misconceptions about your product should you try to correct?
For example, if people think your region is "flat and boring" or
"hot and dusty", how can you persuade them they’re wrong?

 

Work as a whole class or in two large groups. Devise a marketing strategy
for your product. How can you improve your product’s image and promote
it to the customers?

Think of a good slogan for your product. Draft a short text for an
advertisement in a British newspaper or magazine.

IX. Analysing advertisements

Working in groups of three or four, look through some recent magazines and newspapers and find two advertisements for different brands of the same product. Use the following checklist to compare the two advertisements you have chosen.

ü What are the target markets for the two advertisements?

ü What benefits do the advertisements emphasize? (comfort safety, esteem luxury, etc.)

ü Compare the language used in the slogans. Does it attract attention quickly? Is it humorous?

ü What technique is used in the text (or copy) of each advertisement: is it factual, does it contain a celebrity endorsement, is there no text at all? Is the price mentioned?

ü Comment on the artistic content of the advertisements (photography, special graphics, etc.)

ü Which advertisement do you think will sell the most products? Which is the most creative? Is there anything you would change in either of the ads?

Once your group has answered these questions, present your analysis of the advertisements to the rest of the class.

UNIT VIII

 




Переглядів: 412

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Fill in the gaps with the following words and translate sentences into Russian. | MAKING A PRESENTATION

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.