МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
XIII. Choose one of the situations below. Prepare a short presentation of three to five minutes. Include phrases from the Useful language list.· Topic:A country you have visited on holiday or done business in. Audience:A group of people who will shortly be working there. Suggestions:
· Topic:Your company’s main competitors. Audience:The board of directors of your company. Suggestions: ü who they are; ü their strengths and weaknesses; ü how powerful they are in the market relative to you.
· Topic:Your job. Audience: A group of high school students at a careers evening. Suggestions: ü responsibilities and tasks; ü the future; ü perks and special advantages, e.g. foreign travel; ü qualifications; ü career structure. UNIT IX NEGOTIATIONS Ι. Practice the pronunciation of the following words: negotiation [ ], bargain [ ], arrangement [ ], acceptable [ ], foreign [ ], succeed [ ], argument [ ], etiquette [ ], priority [ ], estimate [ ], concession [ ], key [ ], hasty [ ], criticism [ ], acknowledgment [ ], behavior [ ], hierarchy [ ], clarification [ ], vague [ ], ambiguous [ ], concession [ ], guarantee [ ], gesture [ ], haggle [ ], dispute [ ], confrontational [ ], adversarial [ ], reassure [ ], mutual [ ]
II. Translate the following words and word combination into Russian and learn them by heart:
III. Read and translate the text.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|