Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Узагальнення вивченого матеріалу

1 Гра «Знайди слово»

Скласти слова за поданими схемами.

Слова для довідки: лис, кит, сир, жити, лити, мити, нитки, миски, пишний, дивний, жирний.

2 «Відгадай загадку»

По землі — не пробіжуся

І на небо не дивлюся,

Очі маю — не моргаю,

Маю рот — не розмовляю.

Маю хвіст, але не звір я,

І не птиця, хоча з пір’ям.

Хати з роду не будую,

Та нітрохи не жалкую. (Риба)

• Я не їм вівса, ні сіна,

Дайте випити бензину —

Коней всіх я обжену,

Куди хочеш побіжу. (Машина)

• Я кругленька, червоненька,

З хвостиком тоненьким.

На городі мене рвуть

І до столу подають. (Редис)

«Намисто гарних слів».

Перед вами лежать намистинки. Ви повинні взяти намистинку і назвати гарну рису вашого товариша. Закінчуємо й одягаємо одне одному намисто. Подивіться, скільки гарних рис ви побачили одне в одного!

— Необхідно бути ввічливим для того, щоб зробити приємним спілкування з іншими людьми, мати багато друзів і повагу від близь­ких. І сьогодні, діти, і надалі, ми вчитимемося бути ввічливими, чем­ними. Адже в народі кажуть: «Ввічливих і лагідних скрізь шанують».

 




Переглядів: 1148

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Письмо букви и | VII. Підсумок уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.