Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Геометрична інтерпретація задачі класифікації

Задача класифікації має геометричну інтерпретацію. Розглянемо її на прикладі із двома незалежними змінними, що дозволить представити її у двовимірному просторі (рис. 6.1). Кожному об'єкту ставиться у відповідність точка на площині. Символи "+" і "-" позначають приналежність об'єкта до одного з двох класів. Очевидно, що дані мають чітко виражену структуру: всі точки класу "+" зосереджені в центральній області. Побудова класифікаційної функції зводиться до побудови поверхні, що обводить центральну область. Вона визначається як функція, що має значення "+" усередині обведеної області й "-" — поза нею.

Рисунок 1.1 - Класифікація у двовимірному просторі

Як видно з рис. 1.1, є кілька можливостей для побудови такої області. Вид функції залежить від застосовуваного алгоритму.




Переглядів: 617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Лекция 7 (1 час)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.