ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку (Слайд 7)
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Відгадування загадок (Слайд 2 )
Лиш весна землі торкає –
Враз на грядці проростає.
Так і проситься у горщик,
Щоб зелений вийшов борщик. (Щавель)
У ставку найбільша злюка –
Це зубаста хижа . . . . (Щука)
Він скрізь: і в полі , і в саду,
А в дім не попаде.
І я тоді лиш з дому йду,
Коли вже він не йде. (Дощ)
2. Побудова звукових моделей слів – відгадок (самостійно)
3. Перевірка виконання самостійної роботи (Слайд 3,4,5 )
4. Вправа «Вчимося читати швидко» (Слайд 6 )
Читання слів – блискавок : весна, сонечко, тепло, трава, квіти, птахи, гніздо, дерево.
- Які слова прочитали?
- Якою темою вони пов’язані?
- Складіть речення із прочитаними словами.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку (Слайд 7)
- Сьогодні ми помандруємо до весняного лісу і дізнаємося про що шепочуть дерева у лісі, які пісні вони співають. А допоможуть нам у нашій мандрівці твори українських письменників.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: