Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку (Слайд 7)

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

 

1. Відгадування загадок (Слайд 2 )

Лиш весна землі торкає –

Враз на грядці проростає.

Так і проситься у горщик,

Щоб зелений вийшов борщик. (Щавель)

 

У ставку найбільша злюка –

Це зубаста хижа . . . . (Щука)

 

Він скрізь: і в полі , і в саду,

А в дім не попаде.

І я тоді лиш з дому йду,

Коли вже він не йде. (Дощ)

 

2. Побудова звукових моделей слів – відгадок (самостійно)

3. Перевірка виконання самостійної роботи (Слайд 3,4,5 )

4. Вправа «Вчимося читати швидко» (Слайд 6 )

Читання слів – блискавок : весна, сонечко, тепло, трава, квіти, птахи, гніздо, дерево.

- Які слова прочитали?

- Якою темою вони пов’язані?

- Складіть речення із прочитаними словами.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку (Слайд 7)

- Сьогодні ми помандруємо до весняного лісу і дізнаємося про що шепочуть дерева у лісі, які пісні вони співають. А допоможуть нам у нашій мандрівці твори українських письменників.

 

 




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести для перевірки вихідного рівня знаньТема №1 | ІV. Опрацювання тексту І. Прокопенко «Про що шепочуть берізки»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.