МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Класифікація аудиторських послуг.(№5 стор.47)
Завдання з огляду – мета завдання полягає в тому, щоб на основі процедур, які не дають усіх доказів, що їх би вимагав аудит, надати змогу аудитору констатувати, чи привернув його увагу бідь-який факт, який дає підстави стверджувати, що фінансова звітність скаладена не в учіх суттєвих аспектах відповідно до застосованої концептуальної основи. У міжнародній практиці аудиторської діяльності прийнято розрізняти наступні типи аудиту: Операційний аудит -перевірка будь-якої частини процедур і методів функціонування господарської системи в цілях оцінки продуктивності і ефективності. По завершенню цього аудиту менеджерові зазвичай видають рекомендацію по вдосконаленню операції. У операційному аудиті перевірки не обмежуються бухгалтерським обліком. Вони можуть включати оцінку організаційної структури, комп'ютерних операцій, методів виробництва, маркетингу і будь-якої іншої області, в якій аудитор кваліфікований. Це один з найскладніших типів аудиту. Аудит на відповідність - аудит що дозволяє визначити чи дотримуються в господарській системі ті специфічні процедури або правила, які наказані персоналу вищестоящим керівництвом. Результати аудиту на відповідність зазвичай повідомляються кому-небудь з підрозділу, який піддавався аудиторській перевірці, а не широким шарам користувачів. Прикладом такого аудиту може служити аудит платників податків на предмет дотримання податкових законів і так далі Аудит фінансової звітності - виконується для визначення того, чи узгоджуються звідні фінансові звіти із загальноприйнятими бухгалтерськими принципами або з якими-небудь іншими вибраними критеріями. Базується цей тип аудиту на тому, що фінансовою звітністю користуватимуться різні користувачі і для різних цілей. Отже, аудиторський висновок повинен містити відповідну інформацію і бути зрозуміло і доступно всім можливим користувачам. Питання 4.Організація аудиторської діяльності. Питаннями регулювання аудиту в МФБ займаються Комітет з міжнародної аудиторської практики, Комітет державного сектору (КДС). Також МФБ створено об'єднання фірм, приймаючих участь в наданні аудиторських послуг в міжнароднім маштабі – Форум фірм до якого надійшли представники 23 транснаціональних аудиторських фірм. Виконавчим органом форуму є Транснаціональний аудиторський комітет (TAC) Система нормативно-правового регулювання аудиторської діяльності в Україні має кілька елементів: * регулювання з боку держави (Закони України, Укази Президента, Постанови КМУ); * регулювання з боку професійних організацій (МФБ, АПУ та САУ); * вимоги окремих міністерств, відомств до аудиторських перевірок та висновків аудитора щодо звітності підпорядкованих їм підприємств (ДК ЦПФР, ФДМУ та ін.); * внутрішньофірмові нормативні документи. Правові засади здійснення аудиторської діяльності в Україні впроваджені Законом “Про аудиторську діяльність” від 22.04.93 р.; МСА, Кодексом професійної етики аудиторів, затвердженими рішенням Аудиторської Палати України № 73 от 18.12.1998 р.; Законом “Про господарські товариства”, а також іншими нормативними і законодавчими актами, регламентуючими здійснення діяльності підприємств. Основне завдання закону – “створення системи незалежного фінансового контролю з метою захисту інтересів власника”. Здійснюючи перевірку фінансової звітності підприємств-клієнтів, аудитори України зобов'язані добре знати вимоги законодавчих та нормативних актів, які регламентують ведення бухгалтерського обліку та складання звітності, для того щоб переконатись у правильності їх дотримання замовником аудиту. Важливими компонентами системи аудита в Україні є професійна громадська організація – Спілка аудиторів та АПУ. Кожна з них охоплює мережу територіальних відділень, створених у регіонах України. Управління аудиторською діяльністю здійснюється АПУ. Створюється аудиторська палата шляхом делегування членів від Спілки аудиторів України і державних органів. АПУ здійснює сертифікацію, затверджує нормативи аудиту, веде реєстр суб’єктів аудиторської діяльності, здійснює контроль за дотриманням аудиторами та аудиторськими фірмами вимог законодавства з аудиту. Спілка аудиторів України – це громадське об’єднання, яке об’єднує на добровільних засадах чинних аудиторів.
Мета діяльності САУ – об’єднати зусилля аудиторів для захисту їхніх законних прав, інтересів та сприяти розвитку аудиторської діяльності в Україні. В своїй діяльності САУ корегується статутом САУ, прийнятим з’їздом аудиторів України 14 лютого 1992 року (протокол №1). Кошти спілки – вступні та членські внески членів САУ; добровільні внески та відрахування трудових колективів; прибутки від діяльності підприємств, заснованих САУ; інші надходження не заборонені законом. Аудиторська палата України (АПУ) та Спілка аудиторів України (САУ) регулюють питання, пов’язані з підготовкою, діяльністю і професійним захистом аудиторів. Організаційна структура САУ показана на рис. 1.4.1
|
||||||||||||||||||||||||
|