МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Match these parts to make conditional sentences.
4. What would they do? Put the verbs in the correct tense and form:
5. Write Type II Conditionals to match these situations. Model: I don’t have a spare ticket. I can’t take you to the concert. If I had a spare ticket, I could/would take you to the concert. 1) She drinks too much coffee. She doesn’t feel calm. 2) He can’t type. He isn’t able to operate a computer. 3) They don’t understand the problem. They won’t find a solution. 4) I’m in a hurry. I won’t stay to dinner. 5) She is not in your position. She isn’t able to advise you. 6) He’s not a millionaire. He won’t buy you a palace. 7) The weather isn’t sunny. We won’t stay indoors. 8) I am fit. I will go climbing. 9) He sits around too much. He isn’t fit.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|