МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Match the two parts of the sentences.
Correct the errors, if necessary. 19) If I knew her well I will visit her. 20) If I were you I would have visited Jane yesterday. 21) If I have a computer I would learn Computer Studies. 22) If the weather would be nice tomorrow we'll go on excursion. 23) You did not miss the plane if you had taken a taxi. 24) I wish you have a car. 25) I wish things were different in the past. 26) I wish the weather were warmer. 27) I wish I did not decide to work in New York. 28) I wish I did not go to bed early yesterday. Complete the following radio programme by putting the verbs in brackets into the correct form.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|