Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Значення транспорту в розвитку економіки країни.

Взаємодія видів транспорту

 

Задача курсу полягає в наступному:

Навчитися правильно розуміти значення транспортної системи в умо­вах нашого суспільства, отримати знання основних принципів формування єдиної транспортної системи, перспектив її розвитку.

Вам необхідно вивчити експлуатаційні і техніко-економічні особли­вості кожного виду транспорту, сфери його раціонального використання, форми методи і принципи їхньої взаємодії.

Навчитися робити вибір виду транспорту для виконання конкретних перевезень.

Дисципліна читається тільки студентам факультету УПП - майбутнім фахівцям з організації перевезень і керування на залізничному транс­порті.

Вперше питання координації видів транспорту розробив академік Об­разцов. Перша його робота «Залізниця в місті» з'явилася в 1932 році.

У 1938 році академік Образцов видав підручник по Станціях і вуз­лам, у якому розглянув питання взаємодії залізниць з іншими видами транспорту (розділ «Вузли великих міст»).

У 1946 році з ініціативи академіка Образцова з курсу «Станції і вузли» виділяється самостійна дисципліна «Водний, автомобільний і по­вітряний транспорт».

Пізніше вона початку називатися «Взаємодію різноманітних видів транспорту». Потім «Єдина транспортна мережа і взаємодія різноманіт­них видів транспорту». Ще пізніше дисципліна називалася «Транспортна система і взаємодія залізниць з іншими видами транспорту». Потім «Єдина транспортна система» і з 1999 року «Взаємодія видів транспо­рту».

 

 

Тема 1: Єдина транспортна система, її складові частини й основні напрямки розвитку.

 

Значення транспорту в розвитку економіки країни.

 

Транспорт є найважливішою галуззю суспільного виробництва поряд із видобувною, обробною промисловістю і сільським господарством.

Розвиток економіки країни, нормальна виробнича діяльність усіх підприємств, будівництв, аграрних виробництв, зовнішня і внутрішня торгівля залежать від наявності транспортних засобів і чіткої роботи транспорту по своєчасній доставці палива, сировини, різноманітних матеріалів і вивозові готової продукції з пунктів виробництва в пункт споживання.

Повне задоволення потреб у пересуванні людей не тільки для цілей виробництва, але і для різноманітних інших потреб населення також є однією з найважливіших задач транспорту.

Транспорт активно впливає на всі процеси розвитку економіки, на­самперед на раціональне розміщення промислового і сільськогосподарсь­кого виробництва, освоєння нових районів і природних багатств.

Всі види транспорту тісно взаємодіють між собою і з усіма галузями економіки, створюючи перевізний конвеєр, що зв'язує виробників і спо­живачів продукції, що об'єднує всі підприємства в єдиний народно­господарський організм. Тобто транспорт - це артерії єдиного народно­господарського організму.

Хиби в роботі транспорту можуть призводити до величезних втрат ма­теріальних, трудових і фінансових ресурсів, негативно позначаються на ефективності всього суспільного виробництва.

По розрахунках спеціалістів, втрати народного господарства від хиб у роботі транспорту в 2-3 рази перевищують щорічні обсяги капітальних вкладень, що виділяються на розвиток транспорту.

До основних причин, що можуть погіршувати транспортне обслугову­вання народного господарства і населення можна віднести: неузгодже­ність у роботі і незбалансованість у розвитку різноманітних видів транспорту, а також транспорту і пов'язаних із ним галузей народного господарства; недостатні для економіки темпи розвитку транспортної мережі (особливо в нових освоюваних районах і сільській місцевості); недосконалість структури, низька якість і недостача рухомого складу і транспортної техніки (особливо пристосованої працювати в суворих і специфічних природнокліматичних умовах) і ін.

Необхідно використовувати геополітичне положення України, і її транспортні можливості, транзитні, імпортно-експортні напрямки.

Витримати конкуренцію на міжнародному ринку перевезень Україна може тільки за рахунок комбінованих перевезень, підвищення якості транспортно-експедиційного обслуговування. Тоді через Україну підуть дорогі вантажі, перевезення яких найбільш вигідне.

Не менше важлива і більш складна задача - структурна перебудова всього транспортного комплексу.

 

 




Переглядів: 2101

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Складові частини транспортної системи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.