Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні напрямки розвитку ЄТС та роль транспорту у вирішенні соціальних задач.

 

Основна задача транспорту полягає а своєчасному, якісному і пов­ному задоволенню потреб суспільного виробництва і населення в переве­зеннях, підвищення економічної ефективності його роботи.

Для рішення зазначених задач необхідно:

– забезпечувати узгоджений розвиток єдиної транспортної системи країни, її взаємодію з іншими галузями народного господарства;

– удосконалювати координацію роботи усіх видів транспорту, усу­нути нераціональні перевезення, скорочувати терміни доставки вантажів і забезпечувати їхню цілість та збереженість.

Всі види транспорту розглядаються як ланки єдиної транспортної системи. Кожний вид транспорту має свою сферу найбільш раціонального застосування. Водночас усі вони тісно взаємодіють між собою і з усіма галузями економіки, створюючи перевізний конвеєр, що зв'язує виробни­ків і споживачів продукції, що об'єднує всі підприємства в єдиний на­родногосподарський організм.

Дуже важливо раціонально розвивати й ефективно використовувати всі перевізні засоби, щоб не виникало диспропорцій і на стиках не утворилися так звані “пробки”. Для цього потрібна чітка координація як у плануванні капітальних вкладень, так і в організації перевезень.

Необхідний єдиний ритм роботи суміжних колективів, який можна до­сягти тільки при дійсному діловому співробітництві всіх транспортни­ків, добре узгодженій роботі, особливо у вузлах.

Передбачається прискорення науково - технічного прогресу, техніч­ного переозброєння, і реконструкції виробництва в усіх видах транспо­рту. На усіх видах транспорту слід підвищувати рівень комплексної ме­ханізації вантажних і ремонтних робіт, підвищувати безпеку руху, зни­жувати негативний вплив транспорту на навколишнє середовище.

Необхідно ширше застосовувати прогресивні засоби доставки ванта­жів, збільшувати обсяги перевезень у контейнерах і в пакетному виді, що значно полегшує вантажні операції, дасть можливість їх повністю механізувати, забезпечує цілість та збереженість продукції при пере­везеннях, дозволяє налагодити їхню доставку ”від дверей до дверей”.

Особливу увагу слід приділяти підвищенню темпів відновлення рухо­мого складу й інших технічних засобів, прискорити створення і впрова­дження передової техніки і технології, розвивати і зміцнювати матері­ально - технічні і ремонтні бази.

Все це буде сприяти прискоренню доставки вантажів, забезпеченню їхньої цілості та збереженості, підвищенню безпеки руху, зменшити не­гативний вплив транспорту на навколишнє середовище.

Одними з першочергових задач розвитку транспорту є покращення об­слуговування населення усіма видами транспорту, більш повне враху­вання вимоги до комфортності перевезень, підвищення культури обслуго­вування, здійснення заходів по удосконаленню роботи автобусних, трам­вайних, тролейбусного парків, зміцнення їхньої ремонтної бази, підви­щення ритмічності і чіткості роботи пасажирського транспорту.

Одним з пріоритетних шляхів розвитку транспортної системи є входження наці­ональної транспортної мережі в загальноєвропейську систему та збільшення обсягів транзитних перевезень територією України.

Уряд України затвердив Концепцію створення і функціонування наці­ональної мережі міжнародних транспортних коридорів до 2015 р.

Побудування транспортних коридорів передбачено виконувати по двох напрямках:

шляхом реконструкції та модернізації існуючих автомобільних шляхів, залізниць, морських портів за рахунок власних джерел фінансу­вання підприємств і частково бюджетних засобів;

шляхом нового будівництва, у першу чергу швидкісних, платних автомобільних шляхів, переважно за рахунок залучення недержавних за­собів, включаючи іноземні.

Визначені основні транспортні зв'язки, що проходять по території України:

– країни центральної Європи - країни СНД;

– країни Південної Європи, Ближній схід, Африка - країни СНД;

– Індія, країни центральної Азії, Далекий схід - країни Балтики, Скандинавії;

– Китай, країни Закавказзя, Середньої Азії, Далекий схід, - країни західної Європи, Балтії, Скандинавії.

 




Переглядів: 347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація видів транспорту | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.