![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні напрямки розвитку ЄТС та роль транспорту у вирішенні соціальних задач.
Основна задача транспорту полягає а своєчасному, якісному і повному задоволенню потреб суспільного виробництва і населення в перевезеннях, підвищення економічної ефективності його роботи. Для рішення зазначених задач необхідно: – забезпечувати узгоджений розвиток єдиної транспортної системи країни, її взаємодію з іншими галузями народного господарства; – удосконалювати координацію роботи усіх видів транспорту, усунути нераціональні перевезення, скорочувати терміни доставки вантажів і забезпечувати їхню цілість та збереженість. Всі види транспорту розглядаються як ланки єдиної транспортної системи. Кожний вид транспорту має свою сферу найбільш раціонального застосування. Водночас усі вони тісно взаємодіють між собою і з усіма галузями економіки, створюючи перевізний конвеєр, що зв'язує виробників і споживачів продукції, що об'єднує всі підприємства в єдиний народногосподарський організм. Дуже важливо раціонально розвивати й ефективно використовувати всі перевізні засоби, щоб не виникало диспропорцій і на стиках не утворилися так звані “пробки”. Для цього потрібна чітка координація як у плануванні капітальних вкладень, так і в організації перевезень. Необхідний єдиний ритм роботи суміжних колективів, який можна досягти тільки при дійсному діловому співробітництві всіх транспортників, добре узгодженій роботі, особливо у вузлах. Передбачається прискорення науково - технічного прогресу, технічного переозброєння, і реконструкції виробництва в усіх видах транспорту. На усіх видах транспорту слід підвищувати рівень комплексної механізації вантажних і ремонтних робіт, підвищувати безпеку руху, знижувати негативний вплив транспорту на навколишнє середовище. Необхідно ширше застосовувати прогресивні засоби доставки вантажів, збільшувати обсяги перевезень у контейнерах і в пакетному виді, що значно полегшує вантажні операції, дасть можливість їх повністю механізувати, забезпечує цілість та збереженість продукції при перевезеннях, дозволяє налагодити їхню доставку ”від дверей до дверей”. Особливу увагу слід приділяти підвищенню темпів відновлення рухомого складу й інших технічних засобів, прискорити створення і впровадження передової техніки і технології, розвивати і зміцнювати матеріально - технічні і ремонтні бази. Все це буде сприяти прискоренню доставки вантажів, забезпеченню їхньої цілості та збереженості, підвищенню безпеки руху, зменшити негативний вплив транспорту на навколишнє середовище. Одними з першочергових задач розвитку транспорту є покращення обслуговування населення усіма видами транспорту, більш повне врахування вимоги до комфортності перевезень, підвищення культури обслуговування, здійснення заходів по удосконаленню роботи автобусних, трамвайних, тролейбусного парків, зміцнення їхньої ремонтної бази, підвищення ритмічності і чіткості роботи пасажирського транспорту. Одним з пріоритетних шляхів розвитку транспортної системи є входження національної транспортної мережі в загальноєвропейську систему та збільшення обсягів транзитних перевезень територією України. Уряд України затвердив Концепцію створення і функціонування національної мережі міжнародних транспортних коридорів до 2015 р. Побудування транспортних коридорів передбачено виконувати по двох напрямках: – шляхом реконструкції та модернізації існуючих автомобільних шляхів, залізниць, морських портів за рахунок власних джерел фінансування підприємств і частково бюджетних засобів; – шляхом нового будівництва, у першу чергу швидкісних, платних автомобільних шляхів, переважно за рахунок залучення недержавних засобів, включаючи іноземні. Визначені основні транспортні зв'язки, що проходять по території України: – країни центральної Європи - країни СНД; – країни Південної Європи, Ближній схід, Африка - країни СНД; – Індія, країни центральної Азії, Далекий схід - країни Балтики, Скандинавії; – Китай, країни Закавказзя, Середньої Азії, Далекий схід, - країни західної Європи, Балтії, Скандинавії.
|
||||||||
|