МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Заступник голови методичної ради ___________доц. С.А. СергієнкоМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ВИКОНАННЯ РОЗРАХУНКОВИХ РОБІТ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ АВТОМАТИЗОВАНОГО ЕЛЕКТРОПРИВОДА ТИПОВИХ ПРОМИСЛОВИХ МЕХАНІЗМІВ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 6.092200 – «ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНІ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТА ЕЛЕКТРОПРИВОД» (У ТОМУ ЧИСЛІ СКОРОЧЕНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ) ЧАСТИНА I
КРЕМЕНЧУК 2008 Методичні вказівки щодо виконання розрахункових робіт з курсу «Основи автоматизованого електропривода типових промислових механізмів» (Частина І) для студентів заочної форми навчання зі спеціальності 6.092200 – «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод» (у тому числі скорочений термін навчання).
Укладачі: к.т.н., доц. Т.В. Коренькова, асист. В.О. Огарь, асист. В.Г. Ковальчук Рецензент к.т.н., доц. А.П. Калінов
Кафедра САУЕ
Затверджено методичною радою КДПУ імені Михайла Остроградського Протокол №_________від__________2008 р. Заступник голови методичної ради ___________доц. С.А. Сергієнко
ЗМІСТ
ВСТУП Метою вивчення дисципліни «Основи автоматизованого електропривода типових промислових механізмів» є поглиблення спеціальної підготовки інженера-електромеханіка широкого профілю, набуття студентами цілісного підходу при виборі та розробленні автоматизованих електроприводів промислових механізмів і машин, різноманітних електромеханічних систем, сприяння закріпленню та поглибленню теоретичних знань, одержання практичних навичок з даного питання. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: – режими роботи електроприводів типових промислових машин та механізмів; вимоги до їх електропривода; особливості розрахунку потужності та вибору електродвигуна; – принципи побудови статичних і динамічних характеристик електроприводів промислових механізмів і технологічних установок різних галузей виробництва; – типові схеми керування електроприводами промислових механізмів та установок; шляхи економії електроенергії в промислових установках; Уміти: – здійснювати вибір раціональної системи електропривода; визначати ефективні режими роботи ЕП промислових механізмів та установок. Методичні вказівки щодо виконання розрахункових робіт з курсу «Основи автоматизованого електропривода типових промислових механізмів» (Частина I) охоплюють коло питань з дослідження технологічних і конструктивних особливостей функціонування конвеєрних, насосних і вентиляторних установок, розрахунку потужності їхніх електродвигунів, вибору силового електрообладнання, формування вимог до електропривода, розроблення раціональних систем керування та ін. Кожне завдання містить рекомендації щодо виконання, приклади та завдання для розрахунку, вказівки для користування літературними джерелами, контрольні запитання. ВИМОГИ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ РОЗРАХУНКОВОЇ РОБОТИ Методичні вказівки щодо виконання розрахункових робіт з курсу «Основи автоматизованого електропривода типових промислових механізмів» (Частина I) містять завдання №№1 – 4, спрямовані на отримання студентами практичних навичок з розрахунку конструктивних параметрів технологічних установок, статичного навантаження та потужності промислових машин і механізмів безперервного транспорту. Варіанти завдань видає викладач кожному студентові індивідуально. Роботу оформляють на аркушах форматом А4 у рукописному чи друкованому варіанті. Якщо розрахунки проводилися у прикладних комп’ютерних пакетах, то до роботи додається роздрукований матеріал з виконаними розрахунками. Вимоги щодо оформлення розрахункової роботи. 1. Титульна сторінка (див. додаток Д). 2. Тема та мета завдання, короткі теоретичні відомості. 3. Вихідні дані завдання відповідно до варіанта. 4. Виконані розрахунки (див. приклади виконання завдань). 5. Висновки.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|