Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рекомендації щодо виконання

Конвеєри (транспортери) призначені для транспортування без зупинок на навантаження та розвантаження насипних і штучних вантажів по заданій трасі відповідно до технологічного процесу виробництва [1, 2].

Конвеєри складаються з тягового та несучого органів з підтримуючими та направляючими елементами, ведучого й веденого барабанів, натяжного пристрою, навантажувального та розвантажувального пристроїв, рами. Типи й конструкції конвеєрів визначаються характером переміщуваних вантажів, їхньою масою, необхідними швидкостями та зусиллями. Так, сипкі та кускові вантажі переміщаються стрічковими, пластинчастими, ковшовими конвеєрами; штучні – роликовими чи підвісними [1].

Основною конструктивною частиною конвеєрів є замкнутий, що безупинно рухається в процесі роботи, тяговий орган, виконаний зі стрічки спеціального виготовлення (текстильної, прогумованої), ланцюгів або канатів. Серед конвеєрів на промислових підприємствах частіше за інші можна зустріти стрічкові конвеєри (металургійні заводи, гірничі розробки, паливоподачі електростанцій, будівельна та харчова промисловості).

Ланцюгові конвеєри знаходять широке застосування в промисловості, обслуговуючи різні технологічні процеси виробництва: складальні, фарбувальні, сушильні лінії й т.д. Основним елементом ланцюгового підвісного конвеєра є вигин траси, що забезпечується або зірочками, або відповідним профілем опорного елемента, по якому котиться опорний ролик із вантажозахоплювальним пристроєм. Вантажозахоплювальний пристрій з вантажем, що транспортується, переміщається за допомогою тягового органа.

Для визначення натягів у ланцюговому конвеєрі необхідно визначити місцерозташування приводної станції й точку конвеєрної лінії з мінімальним натягом. При виборі місцерозташування приводної станції виходять із наступних міркувань. Привод необхідно встановити наприкінці робочої ділянки. Якщо в конвеєрі кілька робочих ділянок, то приводну станцію варто встановлювати наприкінці найбільш складної робочої ділянки або на початку найдовшої неробочої гілки. У першому випадку істотно зменшуються максимальні натяги на наступних робочих ділянках. У другому випадку вдається знизити середній натяг на трасі. Припустимо, що в результаті попереднього аналізу, вибрано розташування приводної станції у точці В (рис. 1.1). Виходячи з геометрії ланцюгового конвеєра, розраховують довжину його ділянок АВ і СD.

Рисунок 1.1 – Схема ланцюгового конвеєра

Для подальшого розрахунку ланцюгового конвеєра доцільно пронумерувати всі прямолінійні ділянки й ділянки вигину, ідучи від точки збігу приводного барабана за напрямком руху конвеєра, як зображено на рис.1.1. Візьмемо, що в точці збігу на приводній станції діє заданий натяг , тобто .

Для визначення натягів у ланцюзі транспортера попередньо необхідно знайти:

а) масу 1 м вантажу, що транспортується, кг/м:

(1.1)

де – продуктивність конвеєра, кг/с;

– швидкість руху ланцюга, м/с;

б) вагове навантаження, зумовлене масою корисного вантажу, Н/м:

(1.2)

в) вагове навантаження, зумовлене масою ланцюга, Н/м:

(1.3)

г) сили опору рухові на прямолінійних ділянках, Н:

(1.4)

де – вагове навантаження ділянки на 1 м шляху (для робочої гілки конвеєра для неробочої - );

– довжина ділянки, м;

– коефіцієнт опору рухові на прямолінійній ділянці (на всіх ділянках однаковий і дорівнює );

– кут нахилу ділянки. Знак "+" у формулі (1.4) відповідає ділянкам, де ланцюг рухається на піднімання, а знак "-" - на спускання.

Результуюче зусилля опору на прямолінійних ділянках, що дорівнює зусиллям на окремих ділянках, з урахуванням збільшення натягів на всіх ділянках вигину, крім приводного барабана, Н:

(1.5)

де – кількість прямолінійних ділянок конвеєра,

– коефіцієнт збільшення натягу на ділянках вигину, ;

– коефіцієнт опору на ділянках вигину (на всіх ділянках однаковий і дорівнює ).

Натяг у точці збігу приводного барабана, Н:

(1.6)

де – коефіцієнт запасу, що враховує динамічні навантаження при пуску конвеєра (при розрахунках можна вважати, що =1.2,...,1.3);

– коефіцієнт тертя між тяговим і приводним елементами;

– кут обхвату барабана ланцюгом, рад;

– результуючий коефіцієнт збільшення натягу, що визначається добутком аналогічних коефіцієнтів усіх ділянок вигину, крім приводного барабана.

Маючи натяг у точці збігу приводного барабана, можна розрахувати натяги конвеєра на всіх ділянках.

Натяг на кожній ділянці визначається таким чином:

– для прямолінійних ділянок

– для ділянок вигину

Необхідно врахувати, що та

Для першої прямолінійної ділянки

Результуюча сила опору рухові визначається як різниця натягів на приводному барабані:

(1.7)

Якщо в результаті розрахунку натягів виявиться, що є точка з мінімальним натягом, меншим за , то цій точці необхідно приписати натяг, що дорівнює , та виконати повторний розрахунок. Потім визначають повторний натяг у ланцюзі.

Потужність приводної станції визначається розрахунковим статичним навантаженням і заданою швидкістю руху конвеєра, Вт:

(1.8)

де – коефіцієнт запасу, що враховує неточності розрахунку сили опору;

– ККД редуктора приводної станції.

Використовуючи [5], вибираємо електричний двигун з умови .




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗРАХУНКОВЕ ЗАВДАННЯ № 1 | Приклад виконання завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.