МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Телефонограми і телеграмиСлужбові листи Службовий лист - засіб обміну інформацією та оперативного управління різноманітними процесами діяльності організації. На службову переписку приходиться 80% від загального обсягу документації організації. Ділові ситуації, які потребують складання ділових листів можна поділити на: 1. Підготовані на вимогу вищестоящих функціональних органів. 2. На прохання підвідомчих установ. 3. При здійсненні оперативних зв'язків. 4. Рекламна діяльність фірми. 5. По роботі з клієнтами. 6. Зв'язані із зовнішньоекономічними відносинами фірми. Лист має бути присвячений одному питанню. Якщо в одну організацію необхідно звернутися по декількох питанням, то доцільно готувати декілька листів. Службові листи оформлюються, як правило, на бланку організації. Формуляр листа включає наступні реквізити: 1. Емблему, нагороди. 2. Назву та адресу організації - відправника. 3. Номер та дату листа. 4. Адресат. 5. Номер та дата ініціативного документа. 6. Текст. 7. Перелік додатків з вказівкою кількості сторінок. 8. Підпис керівника. 9. Віза виконувача. На бланках листів друкують: емблему, назву відомства і структурного підрозділу, адрес, номер листа, номер розрахункового рахунку, трафаретиціровані частини тексту. Форми листів, які використовуються в установах, дуже різноманітні. Можуть бути розділені на дві великі групи: листи, які потребують відповіді та листи, які не потребують відповіді. 1. - запит, звернення, пропозиція, вимога, підтвердження, розпорядження, супроводжувальні листи. 2. - інформаційні, гарантійні. Гарантійні листи - складаються з метою підтвердження певних зобов'язань або умов та адресовані організації.
Телефонограми - це термінові повідомлення, які передаються по телефону. Використовуються для документального оформлення усних телефонних переговорів і являються одним з видів ділової кореспонденції. Реквізити телефонограми: 1. Назва документа - заголовок. 2. Номер і дата телефонограми. 3. Назва організації і службової особи - відправника (від кого). 4. Назва організації і службової особи - отримувача телефонограми (кому). 5. Текст (слова пишуть без скорочень, не більше 50 слів). 6. Підпис службової особи - керівника організації або замісника. В графах «передано» і «прийнято» вказують посаду, ініціали та прізвище того, хто приймає і хто передає, їх телефони. Облік телефонограм ведуть у спеціальному журналі Телеграми. Пишуть великими буквами з інтервалом 2 між стрічками. Перенос слів не дозволяється. Текст від адреса - 3-ма інтервалами. Текст без нових строк і абзаців. Підпис - окремою строкою, відступивши від тексту. Складають в 2-х екземплярах - один підшивається у справу.
|
||||||||
|