МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ГРАМАТИЧНІ ВПРАВИ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
ВПРАВА 1. Вставте в речення вірну форму вищого або найвищого ступеня порівняння прислівників, вказаних в дужках, додаючи всі потрібні слова. Зразок: Alex swims ...faster than... you do. (fast) 1. My sister drives…………………………………..us all. (carelessly) 2. I left the party…………………………………….you did. (late) 3. Catherine dances………………………………….all. (beautifully) 4. The leading actress speaks……………………………all. (clearly) 5. My uncle gives………….to the poor my father does. (generously) 6. Jill Thomas works……………………………………all. (hard) 7. My best friend plays chess……………………………I do. (well)
ВПРАВА 2. Перепишіть речення, вживаючи both ... and, neither... nor або either ... or відповідно до смислу речення. Зразок: John hasn’t got any money. Paul hasn’t got any, either. - Neither John nor Paul has got any money.... 1. Marion likes swimming. Linda likes swimming, too……………………………………………………………………………… 2. Carol doesn’t go to the gym. Anne doesn’t, either. 3. Fiona has got curly hair. Angela has got curly hair, too. 4. John will go to the shop, or else I will. 5. Claire is going to pick the children up, or else Simon is going to. 6. Colin doesn’t know how to drive. Jane doesn’t, either. 7. My sister is making dinner, or else my father is. 8. Ben wants to buy a bicycle. Adam wants to buy one, too. 9. Sam cut the grass, or else Paul did. 10. Mary is going to take the dog for a walk, or else I will. ВПРАВА 3. Утворіть форму присвійного відмінка від даних іменників. Зразок: car/Helen ...Helen’s car 1. the manager/the restaurant………………………..……. 2. shoes/women ……………………… 3. the results/the test………………………………………. 4. bicycles/my daughters…………………………….….… 5. secretary/the assistant manager………………………….. 6. the corner/the room…………………………..………. 7. house/their parents ................. ……………………. 8. the back/the classroom ........... ……………………… 9. shoes/William ........................ …………………… 10. walk/an hour……………………………..…………… 11. partner/Jim.............................. ……………………. 12. Rome/the streets ..................... ……………………. 13. UN/headquarters ……………………………………….
ВПРАВА 4. Доповніть речення потрібним зворотним займенником (себе). Зразок: The girl has hurt.............herself……………………. 1. He put the fire out by…………………………………………... 2. She is looking at……………………………….….in the mirror. 3. They are serving………………………………………………….. 4. He cooked the food by………………………… 5. They bought this house for…………………………………….. 6. They are enjoying…………………………………………..…… 7. He introduced …………………………………………..
ВПРАВА 5. Утворіть речення за поданим зразком. Зразок: an ostrich / an owl (big) An ostrich is bigger than an owl. 1. gold / silver (expensive)…………………………………….. 2. Canada / Brazil (cold)……………………………………. 3. feathers / stones (light)………………………….. 4. a car / a bicycle (fast)…………………………………….
|
||||||||
|