Тема 4. Система маркетингових досліджень
Питання для підготовки до практичних та семінарських занять
1. Сутність системи маркетингових досліджень. Значення маркетингових досліджень.
2. Головна мета та завдання маркетингових досліджень. Принципи маркетингових досліджень.
3. Маркетингова інформація. Система маркетингової інформації.
4. Кабінетні і польові дослідження. Первинна і вторинна інформація. Достоїнства і недоліки первинної і вторинної інформації.
5. Процес маркетингового дослідження та характеристика його основних етапів.
6. Визначення етапів, проблеми та цілей маркетингового дослідження.
7. Розробка плану дослідження.
8. Методи маркетингових досліджень.
9. Кабінетні дослідження загальних тенденцій заданого товарного ринку (мета, вибір джерел вторинних даних, аналіз зібраної інформації).
10. Опитування. Визначення об’єкта опитування та обсягу вибірки.
11. Розробка форм для проведення опитування.
12. Розробка пошукових питань та робочої гіпотези.
13. Типи питань, що використовуються для розробки анкет.
14. Організація процесу збору даних та їх аналіз.
15. Аналіз результатів маркетингового дослідження.
17. Підготовка звіту та розробка рекомендацій.
Теми рефератів
1. Експерименти та їх роль в проведенні маркетингових досліджень.
2. Спостереження та їх роль у проведенні маркетингових досліджень.
3. Експертні оцінки в маркетингових дослідженнях..
4. Метод фокус-групи в маркетингових дослідженнях.
5. Метод Дельфі в маркетингових дослідженнях.
Практичні завдання
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|