МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
ColloidsColloids were originally defined by Thomas Graham in 1861 as substances, such as starch or gelatin, which will not diffuse through a membrane. He distinguished them from crystalloids (e.g. inorganic salts), which would pass through membranes. Later it was recognized that colloids were distinguished from true solutions by the presence of particles that were too small to be observed with a normal microscope yet were much larger than normal molecules. Colloids are now regarded as systems in which there are two or more phases, with one (the dispersed phase) distributed in the other (the continuous phase). Moreover, at least one of the phases has small dimensions (in the range nT9-10 6 m). Colloids are classified in various ways.
Emulsions are colloidal systems in which the dispersed and continuous phases are both liquids, e.g. oil-in-water or water-in-oil. Such systems require an emulsifying agent to stabilize the dispersed particles. Gels are colloids in which both dispersed and continuous phases have a three-dimensional network throughout the material, so that it forms a jelly-like mass. Gelatin is a common example. One component may sometimes be removed (e.g. by heating) to leave a rigid gel (e.g. silica gel). Other types of colloid include aerosols (dispersions of liquid or solid particles in a gas, as in a mist or smoke) and foams (dispersions of gases in liquids or solids).
|
|||||||||
|