Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика розрахунку.

Розрахунок змішаного з'єднання на змінному струмі проводиться за тою самою методикою, що і розрахунок ланцюгів постійного струму, а саме – спочатку з'єднання спрощується до схеми з еквівалентним опором або провідністю і далі розраховуються всі необхідні величини (див. п.1.1). Проводити розрахунок змішаного з'єднання можна користуючись поняттями повного опору і повної провідності або поняттями комплексних опору й провідності. Результат розрахунків буде однаковим.

Запропоновану нижче задачу №5 вигідно розв’язувати користуючись символічним методом, так вона має коротший шлях розв’язання:

1. Записуємо в алгебраїчній формі комплексні опори заданих за варіантом віток схеми, наприклад: , тощо.

2. Визначаємо комплексні струми віток в алгебраїчній формі: , тощо.

3. Визначаємо суму комплексних струмів, тобто струм спільної вітки, наприклад - це і є струм на початку лінії. Представляємо струм в експоненціальній формі , де , (для побудови векторної діаграми) і визначаємо .

4. Визначаємо напругу на початку лінії, підставляючи струм в алгебраїчній формі : .

5. Визначаємо комплексну потужність віток, підставляючи струми в алгебраїчній формі : ......... .

6. Визначаємо активну і реактивну потужність віток:

; ........ , ....... ; визначаємо модуль комплексної потужності k – ої вітки .

7. Комплексну потужність джерела розрахуємо так: .

8. Векторну діаграму починаємо будувати з вектора , який розмістимо горизонтально.




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Задача №5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.