Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Внутрішні хвороби тварин

Мета: закріпити теоретичні знання та практичні навики з діагностики, лікування і профілактики хвороб внутрішніх органів і спричинених порушенням обміну речовин.

Студент ознайомлюється з внутрішніми хворобами тварин, які найбільш часто зустрічаються в господарствах різних форм власності (або в окремому господарстві), з планом лікувально-профілактичної роботи ветеринарної служби району і господарства.

Студент звертає увагу на годівлю, вивчає якість кормів, проводить аналіз раціону для тварин різних видів, вікових і технологічних груп, визначає загальну забезпеченість тварин поживними речовинами, їх співвідношення, концентрацію поживних і біологічно-активних речовин в 1 кг сухої речовини, структуру раціонів за енергією. При виявленні недоліків дає пропозиції по їх усуненню. Вивчає стан мікроклімату у приміщеннях, якість питної води.

Під керівництвом лікаря ветеринарної медицини студент-практикант бере участь у виконанні діагностичних і лікувально-профілактичних заходів з внутрішніх хворобах тварин. Він проводить диспансеризацію, прийом і лікування тварин, систематично контролює годівлю, напування, утримання тварин, знайомиться із станом родильного відділення і профілакторію. Проводить дослідження тварин, виявляє хворих і веде систематичне спостереження за ними.

Студент аналізує кожний випадок захворювання тварин, виявляє причини, спостерігає за перебігом хвороби, виконує комплексні дослідження, направлені на уточнення діагнозу, виконує лікування хворих тварин, розробляє і впроваджує профілактичні заходи. За необхідності виконує зондування, катетеризацію, використовує магнітні ловушки. Засвоює техніку приготування і використання різних лікарських форм, методів фізіотерапії, проведення ректального дослідження.

Особливу увагу студент надає вивченню захворювань молодняку, в т.ч. новонародженого, проведенню комплексу лікувально-профілактичних заходів, роботі родильних відділень і профілакторію.

Практикант вивчає стан обміну речовин у маточного поголів’я і молодняку, звертаючи особливу увагу на приховані форми хвороби. Для уточнення діагнозу відбирає проби крові, сечі, молока, вмістимого рубця та шлунка, відправляє їх у лабораторію, знайомиться з методиками дослідження та приймає безпосередню участь у їх проведенні. Під час проходження практики в лабораторії студент знайомиться з методами біохімічного аналізу крові, сечі, молока.

Студент повинен уміти аналізувати ефективність і економічну доцільність лікувальних заходів, проводити розрахунки економічності тих чи інших заходів щодо профілактики внутрішньої патології.

При аналізі роботи з внутрішніх хвороб тварин студент дає загальну характеристику її стану, забезпеченості медикаментами, вітамінами, макро- і мікроелементами, інструментами; наявність та виконання плану профілактичних заходів, проводить аналіз стану документації: журналів для реєстрації хворих тварин і обліку медикаментів, звітної документації.

Після цього проводить аналіз захворюваності і загибелі тварин за поточний рік, у т.ч. за період практики, приводить зведену таблицю захворюваності і загибелі тварин по групах хвороб, аналізує причини найбільш поширених хвороб, характеризує їх сезонну і вікову динаміку, методи діагностики, лікування та заходи щодо їх профілактики. За умови лікування тварин з діагнозами, які рідко зустрічаються в практиці, студент детально описує симптоми хвороби і лікування хворих.

Якщо студент проходив практику на птахофабриці, необхідно детально описати технології вирощування і годівлі птиці, ветеринарних обробок, профілактику порушень обміну речовин.

У звіті бажаними є критичні зауваження і побажання щодо покращення роботи з діагностики, профілактики і терапії внутрішніх хвороб сільськогосподарських тварин.




Переглядів: 609

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Епізоотологія та інфекційні хвороби | Ветеринарна токсикологія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.