Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання

1. Створити на диску Е: папку Arhiv. За допомогою пошукової системи ОС Windows знайти на диску С: по два файли кожного виду: текстові (.txt), графічні (.bmp), файли програм (.exe), документи (.doc), компоненти програм (.dll), файли-довідники (.hlp). Скопіювати їх в папку Arhiv.

2. Створити архіви цієї папки архіваторами WinZip та WinRar, обравши однакові параметри для архівації. Порівняти ступінь архівації (коефіцієнт стиснення) для цих двох архіваторів. Які команди і дії Ви виконали для цього? Який архіватор найсильніше стискає файли?

3. Перегляньте декілька файлів в архівах; декілька файлів вилучіть з архіву. Розпакуйте архів в папки 1 і 2. Видаліть архіви.

4. Створити для папки 1 багатотомний архів, що сам розпаковується, за допомогою архіватора WinRar, вказавши розмір тома 1 Мбайт. Видалити папку 1. Розпакувати архів.

5. Дати відповіді на контрольні питання згідно свого варіанту.

6. Скласти звіт по виконаній роботі та зробити висновок.

 

Контрольні питання:

  1. Які основні причини зумовлюють необхідність архівації інформації?
  2. Чим відрізняється архівний файл від архівованого?
  3. Які методи архівації Вам відомі?
  4. Які програми-архіватори Ви знаєте?
  5. Які основні функції програм-архіваторів?
  6. Які додаткові функції програм-архіваторів?
  7. Як проаналізувати ступінь стиснення файлів різних типів?
  8. Охарактеризуйте інтерфейс програми WinRar.
  9. Як виконати архівацію файлів з вікна програми WinRar?
  10. Як виконати архівацію файлів у Провіднику Windows чи на Робочому столі?
  11. Як виконати розархівацію файлів з вікна програми WinRar?
  12. Як виконати розархівацію файлів у Провіднику Windows чи на Робочому столі?

 




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання | Тема 8. Антивірусні програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.