МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Двохзв'язні спискиДля гнучкої роботи зі зв'язаними списками в кожен вузол можна включити навіть два зв'язка, що будуть указувати на два сусідніх елементи. Такі списки називають двохзв'язними. Двохзв'язним списком (doubly linked list) називається такий список, де кожен елемент зв'язаний і з попереднім і з наступним. Циклічно зв'язаним списком (circulary linked list) називається такий список, у якому останній вузол зв'язаний з першим вузлом. Тому завжди існує можливість доступу до будь-якого елемента списку. починаючи з довільно обраного. Такий список можна описати як однозв'язний чи двозв'язаний: Стеки - це дискретні, зв'язані, динамічні, рекурсивні інформаційні структури. Для стеків характерно: Складаються з елементів того самого типу. Тип елементів може бути кожним. Зв'язок між елементами і доступ до стек здійснюється за допомогою типізованих покажчиків. По цьому на ряді з інформацією кожен елемент стека повинна мати покажчики на попередній елемент. Кількість елементів стека заздагеліть не задається. Воно може змінюватися в процесі виконання програми. Розмір одного елемента стека не може перевищувати 64 Кбайт. При описі типу - стек, використовується рекурсія. Доступ до елементів стека послідовний і обмежений. Вштовхування елемента в стек (Push), виштовхування елемента зі стека (Pop) можливі тільки з одного кінця структури - вершини стека (Top). Тому при створенні і використанні стека потрібно заготовити перемінну покажчик на вершину стека Top. Це може бути нетипізований покажчик типу Pointer. Доступ до інформації в такій структурі реалізується за принципом "Останнім прийшов, першим пішов" Lifo (Last in, First out). Завдяки цій особливості стекам іноді дають наступне визначення: Стек - це лінійний список, у якому всі операції вставки і видалення відбуваються тільки на одному з кінців списку. Стеки зручно застосовувати в тих випадках, коли потрібно швидке включення, чи виключення елементів без змістовного змісту даних. Стеки широко застосовуються в трансляторах при реалізації рекурсивних процедур і функцій (при кожнім виклику чи процедури функції її стан запам'ятовується в стек і обробляється в зворотному порядку), при реалізації математичних обчислень (калькулятори). Черги- це дискретні, зв'язані, динамічні, рекурсивні інформаційні структури. Для черг характерно: Складаються з елементів того самого типу. Тип елементів може бути будь-яким. Зв'язок між елементами і доступ до черг здійснюється за допомогою типізованих і нетипізованих покажчиків. По цьому на ряді з інформацією кожен елемент черги повинний мати покажчик на наступний елемент. Кількість елементів черги завчасно не задається. Воно може змінюватися в процесі виконання програми. Розмір одного елемента черги не може перевищувати 64 Кбайт. При описі типу - черга, використовується рекурсія. Доступ до елементів черги послідовний і обмежений. Він можливий із двох кінців. Один кінець черги, з якого можливе виключення елементів називається "головою" (Head), другий кінець - "хвіст" (Tail), з його здійснюється постановка елементів у чергу. Тому при створенні і використанні черги потрібно заготовити перемінні покажчики: на "голову" (Head) і "хвіст" (Tail). Це можуть бути нетипізовані покажчики типу Pointer. Доступ до інформації в такій структурі реалізується за принципом "Першим прийшов, першим пішов" Fifo (First in, First out). Завдяки цій особливості стекам іноді дають наступне визначення: Черга - це лінійний список, у якому всі операції вставки відбуваються на одному з кінців списку а видалення - на іншому. Ця структура даних в інформатику і програмування прийшла з життя - аналіз реальних черг (середня довжина черги, час перебування замовлення в черги, імовірність замовлення в постановці на чергу при обмеженні її довжини, дисципліна обслуговування черги). В інформатиці черги застосовуються для реалізації буфера клавіатури, багатозадачності, списки у виді черг реалізовані в мовах програмування Lisp, Prolog, Logo. Деки- це дискретні, зв'язані, динамічні, рекурсивні інформаційні структури. Для деків характерно: Складаються з елементів того самого типу. Тип елементів може бути будь-яким. Зв'язок між елементами і доступ до деку здійснюється за допомогою типізованих вказівників. По цьому, на ряду з інформацією, кожен елемент дека повинний мати вказівники на попередній елемент. Кількість елементів дека заздагеліть не задається. Вона може змінюватися у процесі виконання програми. Розмір одного елемента дека не може перевищувати 64 Кбайт. При описі типу - деків, використовується рекурсія. Доступ до елементів дека послідовний і обмежений. Додавання і видалення елементів дека можливо з обох його кінців. Тому при створенні і використанні дека потрібно заготовити перемінні вказівники на вершини дека Left і Right. Це може бути нетипізований вказівник типу Pointer. Завдяки таким можливостям доступу декам іноді дають наступне визначення: Дек - це лінійний список, у якому всі операції вставки і видалення можуть відбуватися на різних кінцях списку.
|
||||||||
|