МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вихідні даніТранспортні геосистеми
Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 6.07010103 «Організація авіаційних робіт і послуг»
КИЇВ 2013 Структура курсової роботи
Курсова робота повинна містить: ¨ Вихідні дані. ¨ Планування маршруту подорожі: - визначення послідовності відвідування місць за маршрутом; - заповнення Проформи; - стисла характеристика країн за марш рутом подорожі; ¨ Розрахунок часу перевезення по ділянках маршруту: - визначення дальності перевезення і швидкості прямування за маршрутом перевезення; - визначення дати, місцевого часу по вильоті/прильоту, а також часу перевезення по кожній ділянці маршруту. ¨ Висновки. ¨ Список літератури. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до ВИКОНАННя курсової РОБОТИ
Курсова робота виконується студентом самостійно, акуратно, грамотно на зброшурованих стандартних листах (формат а-4), що заповнюються тільки з одного боку. Сторінки нумеруються внизу сторінки. Обсяг пояснювальної записки не менше 10 сторінок. Пояснювальна записка роботи повинна обов'язково містить розділи, наведені в структурі курсової роботи. Титульний лист оформляється за формою (див. дод.1). Вихідні і розрахункові дані наводяться з вказівкою розмірності величин. Згідно з встановленим навчальним графіком терміни курсова робота подається на кафедру для перевірки. Коли робота не допускається до захисту через зауваження її повертають для доробки; при допуску – курсова робота у встановлені терміни захищається студентом. При цьому враховується якість оформлення роботи та її зміст і знання студентом матеріалу курсу. 1. Визначаємо ВИХІДНІ ДАНІ з табл.1,2 і оформляємо їх у вигляді табл. (Див. додаток 2), використовуючи інформацію Міжнародного Калькулятора Часу (Див. додаток 3). Варіант завдання на курсову роботу визначається по сумі трьох останніх цифр номера залікової книжки, а підваріант вибирається згідно з останньою цифрою номера залікової книжки (студентського квитка). Таблиця 1 Вихідні дані
Примітки: Генеральною країною є перша країна в переліку країн згідно з варіантом, вона ж є й останньою країною подорожі. Послідовність кругового маршруту може варіюватися в залежності від чинників географічної близькості країн, зручності видів транспорту (до 500 км вибираються усі види транспорту крім повітряного), а також часу, витраченого на перевезення і т.ін. Пунктами відправлення/прибуття умовно приймаються столиці або значні промислові центри зазначених держав (якщо країна розташована на великій території).
Таблиця 2
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|