МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІЗМІСТ ВСТУП-- 4 Завдання №1. ВИКОНАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ОБЧИСЛЕНЬ- 5 ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 5 ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ 6 ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ- 11 Завдання №2. ПРОГРАМИ ЛІНІЙНОЇ СТРУКТУРИ-- 13 ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ. 13 ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ 13 ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ- 17 Завдання №3. РОЗГАЛУЖЕНІ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ-- 19 ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 19 ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ 20 ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ- 25 Завдання №4. ПРОГРАМУВАННЯ ЦИКЛІЧНИХ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ- 27 ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 27 ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ 28 ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ- 30 Завдання №5. ОПЕРАЦІЇ З МАТРИЦЯМИ І МАСИВАМИ-- 31 ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 31 ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ 32 Завдання №6. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ МАТ-РИЧНИМ СПОСОБОМ-- 33 ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 33 ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ 33 ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ- 35 Завдання №7. ДВОВИМІРНА ГРАФІКА-- 36 ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 36 ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ 1- 38 ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ- 39 ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ 2- 39 ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ- 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ-- 42 ВСТУП Дані методичні вказівки включають 7 лабораторних робіт, тематика яких охоплює курс дисципліни “для підготовки спеціалістів за спеціальністю ”прилади точної механіки” та “медичні прилади та системи”денної форми навчання. Їх мета: Ø навчити студентів складанню програм усіх обчислювальних процесів мовою Мatlab; Ø набути практичних навичок для розв’язування математичних задач за допомогою ЕОМ. Оформлення звіту є завершальним етапом виконання лабораторної роботи. У звіті записується мета роботи, теоретичні відомості, які відносяться до теми лабораторної роботи, програма та результати її виконання. Завдання №1. ВИКОНАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ ОБЧИСЛЕНЬ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ По замовчуванню після запуску пакету М на екрані з’являється комбіноване вікно, що включає чотири найбільш важливі панелі - Command Wіndow (Вікно Команд), Соmmand Hіstorу (Історія Команд) Worksрасе (Робочий простір) і Gurrent Dіrectory (Поточний Каталог). Найбільш використовуваною панеллю є Command Wіndow. В ній набираються команди користувача, що підлягають негайному виконанню. Тут же видаються результати їх виконання. В арифметичних виразах М використовуються наступні знаки арифметичних операцій: + , - , *, / , ^ (знак піднесення степеня), \ ( ділення справа наліво). Системні числові змінні і константи М:pі - 3.14159265…; і, j - уявні одиниці, ; eps - відносна похибка числа з плаваючою комою 2^(-52); realmіn - найменше число з плаваючою комою 2^-1022; realmax - найбільше число з плаваючою комою 2 ^1023; Іnf – безмежність; ans - назва змінної - результату розрахунку в М; NaN – невизначенність. Числові дані в пам’яті комп’ютера представлені дійсними або комплексними значеннями в форматі double. Це означає, що кожне дійсне число займає 8 байт в оперативній пам’яті і приймає по модулю значення із діапазону [10-308-10308]. Кількість значущих десяткових цифр при цьому досягає 16-17. Можна прослідкувати можливості представлення числа на екрані за допомогою команди format або вибравши опцію preferences з меню Fіle Стандартними функціями називаються спеціальні програми, які обчислюють часто вживані математичні і інші функції. В М існує широкий арсенал математичних функцій. щоб вивести список всіх елементарних математичних функцій, наберіть help elfun; для виводу більш складних математичних і матричних функцій, наберіть help specfun; help elmat. Це, наприклад, такі з них: Таблиця 1
Аргументи стандартних функцій завжди беруться в круглі дужки. Якщо для деяких математичних функцій стандартні функції відсутні, то треба користуватись формулами переходу.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|