Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ

Дано ребро куба. Обчислити об’єм та площу бічної поверхні .

Ø Спосіб 1.

clc

a=іnput(‘введіть ребро куба a= ‘);

V=a^3;

S=6*a*a;

dіsp([‘обєм V=‘,num2str(V),’ площа бічної поверхні S=‘,num2str(S)])

Результати виконання:

введіть ребро куба a= 3

обєм V=27 площа бічної поверхні S=54

Ø Спосіб 2.

n=іnputdlg({‘введіть ребро куба a= ‘,’обєм V=‘,’ площа бічної поверхні S=‘},’задача 2’,1);

a=str2double(n(1,1));

V=a^3;

S=6*a*a;

a=num2str(a);

V=num2str(V);

S=num2str(S);

n=іnputdlg({‘введіть ребро куба a= ‘,’обєм V=‘,’ площа бічної поверхні S=‘},’задача 2’,1,{a,V,S});

Результати виконання:

 

 





Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ | Завдання №3. РОЗГАЛУЖЕНІ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.