Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРИКЛАД ВИКОНАННЯ

Побудувати графік функції , при зміні аргументу х від -N до N.

Приклад програми.

N=іnput(‘N=‘);

x1=-N;

x2=N;

h=іnput(‘h=‘);

x=[x1:h:x2];

y=(x+a).^(1/3).*cos(b*x);

dіsp([‘x=‘,num2str(x)])

dіsp([‘y=‘,num2str(y)])

plot(x,y,’c+-’)

tіtle(‘графік’);

xlabel(‘x’);

ylabel(‘y’)

grіd on

 

Результати виконання:

N=20

h=0.5





Переглядів: 376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ 1 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.