Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ семестр

Факультет початкового навчання

Кафедра мов та методик їх викладання
у початковій школі

Г.І. Гладіна, Л.Г. Райська

Вивчення лексикології та морфології
української мови за
кредитно-модульною системою

Методичний посібник

Чернігів


УДК 81’342+81’35:811.161.2 (075)

ББК Ш 141.1-923.2

Г 52

Рецензент: Сеніна В.К., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри мов та методик їх викладання
у початковій школі

Гладіна Г.І., Райська Л.Г.

Г 52 Вивчення лексикології та морфології української мови за кредитно-модульною системою: Методичний посібник. – 2-е вид., перероб. і доп. – Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет, 2010. – 112 с.

 

У посібнику подано методичні рекомендації щодо вивчення лексикології та морфології за кредитно-модульною системою на факультеті початкового навчання ЧНПУ. Зміст посібника містить програмні питання з лексикології, морфеміки, словотвору, морфології (частин мови), робочий план курсу, плани лекцій, практичних занять, самостійної роботи студентів, зразки тестів, самостійних та контрольних робіт, теми рефератів, доповідей, критерії оціню­вання знань, умінь та навичок студентів, питання для самоперевірки знань.

Посібник призначений для викладачів курсу „Сучасна українська літературна мова” та студентів.

 

УДК 81’342+81’35:811.161.2 (075)

ББК Ш 141.1-923.2

 

 

Рекомендовано до друку на засіданні кафедри мов та методик їх викладання
у початковій школі Чернігівського національного педагогічного університету
імені Т.Г. Шевченка (протокол № 5 від 17.12.2009 р.)

 

© Гладіна Г.І., Райська Л.Г., 2010


Анотація
до навчальної програми

Весь матеріал курсу розподілено на 4 модулі, відповідно до загальної кількості годин та тематики.

ІІІ семестр

(18/32 ауд. год. + 20 год. с/р)

1 модуль. Лексикологія. Фразеологія. Лексикографія.

2 модуль. Морфеміка і словотвір. Граматика (вступні відомості). Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник.




Переглядів: 565

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ІV семестр

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.