МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІІІ семестрФакультет початкового навчання Кафедра мов та методик їх викладання Г.І. Гладіна, Л.Г. Райська Вивчення лексикології та морфології Методичний посібник Чернігів УДК 81’342+81’35:811.161.2 (075) ББК Ш 141.1-923.2 Г 52 Рецензент: Сеніна В.К., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри мов та методик їх викладання Гладіна Г.І., Райська Л.Г. Г 52 Вивчення лексикології та морфології української мови за кредитно-модульною системою: Методичний посібник. – 2-е вид., перероб. і доп. – Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет, 2010. – 112 с.
У посібнику подано методичні рекомендації щодо вивчення лексикології та морфології за кредитно-модульною системою на факультеті початкового навчання ЧНПУ. Зміст посібника містить програмні питання з лексикології, морфеміки, словотвору, морфології (частин мови), робочий план курсу, плани лекцій, практичних занять, самостійної роботи студентів, зразки тестів, самостійних та контрольних робіт, теми рефератів, доповідей, критерії оцінювання знань, умінь та навичок студентів, питання для самоперевірки знань. Посібник призначений для викладачів курсу „Сучасна українська літературна мова” та студентів.
УДК 81’342+81’35:811.161.2 (075) ББК Ш 141.1-923.2
Рекомендовано до друку на засіданні кафедри мов та методик їх викладання
© Гладіна Г.І., Райська Л.Г., 2010 Анотація Весь матеріал курсу розподілено на 4 модулі, відповідно до загальної кількості годин та тематики. ІІІ семестр (18/32 ауд. год. + 20 год. с/р) 1 модуль. Лексикологія. Фразеологія. Лексикографія. 2 модуль. Морфеміка і словотвір. Граматика (вступні відомості). Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник.
|
||||||||
|