МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Критерії оцінювання знань студентівз курсу „Сучасна українська мова з практикумом” І. Усні відповіді на теоретичні питання: 1) ґрунтовність теоретичних знань з курсу; 2) володіння науковою термінологією і поняттями; 3) повнота розкриття питання; уміння ілюструвати теоретичний матеріал прикладами; 4) переконливість, аргументованість суджень; 5) уміння порівнювати, робити необхідні висновки та узагальнення; 6) логіка викладу думок, упевненість; 7) рівень володіння культурою усного літературного мовлення. ІІ. Виконання практичного завдання: 1) повнота виконання роботи; 2) правильність виконання практичного завдання; 3) уміння пояснити орфографічні та пунктуаційні правила; 4) уміння теоретично прокоментувати виконання запропонованого завдання; 5) оформлення письмової роботи. ІІІ. Виконання письмових (комплексних) завдань: 1) повнота виконання роботи; 2) оформлення письмової роботи; 3) якісний рівень виконання роботи. IV. Оцінювання орфографічної та пунктуаційної грамотності:
Рівні для визначення ступеня засвоєння Високий рівень. Студент вільно володіє навчальним теоретичним матеріалом, уміє робити самостійні узагальнення, висновки; наводить приклади, аргументує їх; творчо підходить до виконання колективних (групових), індивідуальних завдань; володіє високим рівнем орфографічної та пунктуаційної грамотності. Достатній рівень.Студент володіє навчальним теоретичним матеріалом, аналізує засвоєний на практичних заняттях мовний матеріал, але не завжди вміє робити висновки та узагальнення, застосовувати набуті знання у процесі виконання практичних завдань, виявляє достатній рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності. Задовільний рівень. Студент володіє навчальним теоретичним матеріалом на репродуктивному рівні або лише частиною навчального матеріалу, не може зробити самостійні висновки, узагальнення, а також застосовувати у практичній діяльності набуті теоретичні знання, має задовільний рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності. Низький (незадовільний) рівень. Студент володіє навчальним матеріалом поверхово, фрагментарно або зовсім не володіє, не може робити висновки, узагальнення теоретичного матеріалу, а також застосовувати набуті знання у процесі виконання практичних завдань; виявляє низький або незадовільний рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності.
|
||||||||||||||||||
|