МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Бабич Н.Д. Практична стилістика і культура української мови: Навчальний посібник. – Львів: Світ, 2003. – С. 105-112. 2. Горпинич В.О. Будова слова і словотвір. – К., 1977. 3. Каспришин З.О. Складні випадки словотвірного аналізу // УМЛШ. – 1989. – № 11. – С. 53-58. 4. Кравченко М.В. Морфологічні явища і словотвірна структура слова // УМЛШ. – 1984. – № 6. – С. 51-53. 5. Передрій Г. Вивчення складних питань шкільного словотвору // Дивослово. – 2004. – № 2. – С. 29-35. 6. Сікорська З.С. Морфемний аналіз слова // УМЛШ. – 1984. – № 8. – С. 44‑48. 7. Стилістика сучасної української мови / О.Д. Пономарів. – К., 1993. – С. 132-144. 8. Сучасна українська літературна мова / За редакцією М.Я. Плющ. – К., 1994. – С. 150-160. 9. Сучасна українська мова / За редакцією О.Д. Пономаріва. – К., 2001. – С. 103-111. 10. Шевчук О.С. Стилістичні функції словотворчих засобів // УМЛШ. – 1987. – № 5. – С. 30-36. Лекція 6 Тема: Граматика. Морфологія (вступні відомості) План 1. Граматика як наука. Особливості граматичної абстракції. 2. Граматичні значення слів. Мовні засоби вираження граматичних значень. 3. Граматична форма, парадигма, категорія. 4. Предмет і завдання морфології. 5. Основні типи морфем (з вільним і зв’язаним значенням, омонімічні і синонімічні і т.д.). 6. Словозміна і формотворення. 7. Зміни в морфологічній будові слова (опрощення, перерозклад). 8. Загальна характеристика частин мови. 9. Перехід слів із однієї частини мови в іншу. Література 1. Вихованець І.Р. Частини мови в семантико-граматичному аспекті. – К.: Наукова думка, 1988. – С. 5-40. 2. Горпинич В.О. Морфологія української мови: Підручник. – К.: Академія, 2004. – С. 9-31. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К.: Радянська школа, 1987. – С. 125-133. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. І. – К.: Вища шк., 1972. – С. 181-189. 5. Сучасна українська літературна мова / За редакцією М.Я. Плющ. – К., 1994. – С. 188-193. 6. Сучасна українська літературна мова: Підручник / А.П. Грищенко, Л.І. Мацько, М.Я. Плющ та ін.; За ред. А.П. Грищенка. – К.: Вища шк., 2002. – С. 228-236, 272-285. 7. Сучасна українська мова / За редакцією О.Д. Пономаріва. – К., 2001. – С. 111-114. 8. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 288-290, 295-299. Лекція 7 Тема: Граматичні категорії іменника План 1. Граматична категорія роду іменників і засоби її вираження. 2. Стилістичне вживання паралельних форм роду іменників. 3. Категорія числа, її значення і граматичне вираження. 4. Залишки форм двоїни у сучасній українській мові. 5. Іменники, що вживаються лише у формі однини або множини. 6. Поділ іменників на відміни. 7. Поділ іменників І – ІІ відмін на групи (тверда, м’яка, мішана). 8. Правопис відмінкових закінчень іменників. 9. Невідмінювані іменники.
|
||||||||
|