МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Бабич Н.Д. Практична стилістика і культура української мови: Навчальний посібник. – Львів: Світ, 2003. – С. 105-112. 2. Горпинич В.О. Будова слова і словотвір. – К., 1977. 3. Каспришин З.О. Складні випадки словотвірного аналізу // УМЛШ. – 1989. – № 11. – С. 53-58. 4. Кравченко М.В. Морфологічні явища і словотвірна структура слова // УМЛШ. – 1984. – № 6. – С. 51-53. 5. Передрій Г. Вивчення складних питань шкільного словотвору // Дивослово. – 2004. – № 2. – С. 29-35. 6. Сікорська З.С. Морфемний аналіз слова // УМЛШ. – 1984. – № 8. – С. 44‑48. 7. Стилістика сучасної української мови / О.Д. Пономарів. – К., 1993. – С. 132-144. 8. Сучасна українська літературна мова / За редакцією М.Я. Плющ. – К., 1994. – С. 150-160. 9. Сучасна українська мова / За редакцією О.Д. Пономаріва. – К., 2001. – С. 103-111. 10. Шевчук О.С. Стилістичні функції словотворчих засобів // УМЛШ. – 1987. – № 5. – С. 30-36. Лекція 6 Тема: Граматика. Морфологія (вступні відомості) План 1. Граматика як наука. Особливості граматичної абстракції. 2. Граматичні значення слів. Мовні засоби вираження граматичних значень. 3. Граматична форма, парадигма, категорія. 4. Предмет і завдання морфології. 5. Основні типи морфем (з вільним і зв’язаним значенням, омонімічні і синонімічні і т.д.). 6. Словозміна і формотворення. 7. Зміни в морфологічній будові слова (опрощення, перерозклад). 8. Загальна характеристика частин мови. 9. Перехід слів із однієї частини мови в іншу. Література 1. Вихованець І.Р. Частини мови в семантико-граматичному аспекті. – К.: Наукова думка, 1988. – С. 5-40. 2. Горпинич В.О. Морфологія української мови: Підручник. – К.: Академія, 2004. – С. 9-31. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К.: Радянська школа, 1987. – С. 125-133. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. І. – К.: Вища шк., 1972. – С. 181-189. 5. Сучасна українська літературна мова / За редакцією М.Я. Плющ. – К., 1994. – С. 188-193. 6. Сучасна українська літературна мова: Підручник / А.П. Грищенко, Л.І. Мацько, М.Я. Плющ та ін.; За ред. А.П. Грищенка. – К.: Вища шк., 2002. – С. 228-236, 272-285. 7. Сучасна українська мова / За редакцією О.Д. Пономаріва. – К., 2001. – С. 111-114. 8. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 288-290, 295-299. Лекція 7 Тема: Граматичні категорії іменника План 1. Граматична категорія роду іменників і засоби її вираження. 2. Стилістичне вживання паралельних форм роду іменників. 3. Категорія числа, її значення і граматичне вираження. 4. Залишки форм двоїни у сучасній українській мові. 5. Іменники, що вживаються лише у формі однини або множини. 6. Поділ іменників на відміни. 7. Поділ іменників І – ІІ відмін на групи (тверда, м’яка, мішана). 8. Правопис відмінкових закінчень іменників. 9. Невідмінювані іменники.
|
||||||||
|