МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика української мови. – К., 1993. – С. 191-201. 2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – С. 364-370. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 206-207. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 323-328. 5. Плющ М.Я. Вивчення морфології в 5-6 класах. – К., 1988. 6. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 262-266. 7. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973. 8. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К.: Либідь, 2001. – С. 171-173. Лекція 3 Тема: Дієслово План 1. Дієслова активного, пасивного стану. 2. Дієслова середньо-зворотного стану. 3. Зв’язок категорії стану з перехідністю і неперехідністю дієслів. 4. Категорія особи. Значення форм першої, другої і третьої особи, їх морфологічне вираження. 5. Безособові дієслова. Література 1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика української мови. – К., 1993. – С. 215-219, 236-242. 2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – C. 371-373, 383-387. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 207-210. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 328-338. 5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 266-277. 6. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973. Лекція 4 Тема: Дієслово План 1. Категорія часу дієслова. 2. Значення теперішнього, минулого і майбутнього часу. Зв’язок категорії часу з категоріями способу і виду. 3. Явища дієслівної синоніміки серед часових форм. 4. Дієвідмінювання. Особові форми І, II дієвідмін теперішнього і майбутнього часу. 5. Особові форми наказового способу. 6. Морфологічний склад і творення дієслів. Література 1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика української мови. – К., 1993. – С. 168-191. 2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – С. 377-386. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 210-223. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 339-362. 5. Плющ М.Я. Вивчення морфології в 5-6 класах. – К., 1988. 6. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 273-283. 7. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973. Лекція 5 Тема: Дієприкметник. Дієприслівник(3 год.) План 1. Дієприкметник як дієслівна форма. 2. Активні дієприкметники теперішнього і минулого часу, особливості їх творення і вживання. 3. Пасивні дієприкметники, їх творення і вживання. 4. Безособова форма на -но, -то. 5. Дієприслівник як дієслівна форма, її значення та формальні ознаки. Дієслівні та прислівникові ознаки дієприслівників. 6. Дієприслівники недоконаного виду (теперішнього часу) і доконаного виду (минулого часу), їх творення і вживання.
|
||||||||
|