Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика укра­їнської мови. – К., 1993. – С. 191-201.

2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – С. 364-370.

3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літера­турна мова. – К., 1987. – С. 206-207.

4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 323-328.

5. Плющ М.Я. Вивчення морфології в 5-6 класах. – К., 1988.

6. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 262-266.

7. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973.

8. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К.: Либідь, 2001. – С. 171-173.

Лекція 3

Тема: Дієслово

План

1. Дієслова активного, пасивного стану.

2. Дієслова середньо-зворотного стану.

3. Зв’язок категорії стану з перехідністю і неперехідністю дієслів.

4. Категорія особи. Значення форм першої, другої і третьої особи, їх морфологічне вираження.

5. Безособові дієслова.

Література

1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика укра­їнської мови. – К., 1993. – С. 215-219, 236-242.

2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – C. 371-373, 383-387.

3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 207-210.

4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 328-338.

5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 266-277.

6. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973.

Лекція 4

Тема: Дієслово

План

1. Категорія часу дієслова.

2. Значення теперішнього, минулого і майбутнього часу. Зв’язок кате­горії часу з категоріями способу і виду.

3. Явища дієслівної синоніміки серед часових форм.

4. Дієвідмінювання. Особові форми І, II дієвідмін теперішнього і майбутнього часу.

5. Особові форми наказового способу.

6. Морфологічний склад і творення дієслів.

Література

1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика укра­їнської мови. – К., 1993. – С. 168-191.

2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – С. 377-386.

3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 210-223.

4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 339-362.

5. Плющ М.Я. Вивчення морфології в 5-6 класах. – К., 1988.

6. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 273-283.

7. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973.

Лекція 5

Тема: Дієприкметник. Дієприслівник(3 год.)

План

1. Дієприкметник як дієслівна форма.

2. Активні дієприкметники теперішнього і минулого часу, особли­вості їх творення і вживання.

3. Пасивні дієприкметники, їх творення і вживання.

4. Безособова форма на -но, -то.

5. Дієприслівник як дієслівна форма, її значення та формальні ознаки. Дієслівні та прислівникові ознаки дієприслівників.

6. Дієприслівники недоконаного виду (теперішнього часу) і доконаного виду (минулого часу), їх творення і вживання.




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV семестр | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.