МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика української мови. – К., 1993. – С. 191-201. 2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – С. 364-370. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 206-207. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 323-328. 5. Плющ М.Я. Вивчення морфології в 5-6 класах. – К., 1988. 6. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 262-266. 7. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973. 8. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К.: Либідь, 2001. – С. 171-173. Лекція 3 Тема: Дієслово План 1. Дієслова активного, пасивного стану. 2. Дієслова середньо-зворотного стану. 3. Зв’язок категорії стану з перехідністю і неперехідністю дієслів. 4. Категорія особи. Значення форм першої, другої і третьої особи, їх морфологічне вираження. 5. Безособові дієслова. Література 1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика української мови. – К., 1993. – С. 215-219, 236-242. 2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – C. 371-373, 383-387. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 207-210. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 328-338. 5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 266-277. 6. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973. Лекція 4 Тема: Дієслово План 1. Категорія часу дієслова. 2. Значення теперішнього, минулого і майбутнього часу. Зв’язок категорії часу з категоріями способу і виду. 3. Явища дієслівної синоніміки серед часових форм. 4. Дієвідмінювання. Особові форми І, II дієвідмін теперішнього і майбутнього часу. 5. Особові форми наказового способу. 6. Морфологічний склад і творення дієслів. Література 1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика української мови. – К., 1993. – С. 168-191. 2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – С. 377-386. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 210-223. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 339-362. 5. Плющ М.Я. Вивчення морфології в 5-6 класах. – К., 1988. 6. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 273-283. 7. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973. Лекція 5 Тема: Дієприкметник. Дієприслівник(3 год.) План 1. Дієприкметник як дієслівна форма. 2. Активні дієприкметники теперішнього і минулого часу, особливості їх творення і вживання. 3. Пасивні дієприкметники, їх творення і вживання. 4. Безособова форма на -но, -то. 5. Дієприслівник як дієслівна форма, її значення та формальні ознаки. Дієслівні та прислівникові ознаки дієприслівників. 6. Дієприслівники недоконаного виду (теперішнього часу) і доконаного виду (минулого часу), їх творення і вживання.
|
||||||||
|