Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Третя частина

23. Проаналізуйте твердження щодо об’єктів, зображених на малюнку, і виберіть правильні:

І – це типи плодів; ІІ – плоди, позначені цифрами 1, 2, 3, – однонасінні; ІІІ – усі плодисоковиті; ІV – плід, позначений цифрою 4, називається «біб».

A тільки І

B І і ІІ

C І, ІІ, ІІІ

D І, ІІ, ІV

24. Проаналізуйте твердження стосовно тварини, зображеної на малюнку, і виберіть правильні: І – живиться тваринною їжею; ІІ – крилаутворені шкірною перетинкою; ІІІ – має добре розвинені вушні раковини; ІV – є нічним хижаком.

A І і ІІ

B І і ІV

C І, ІІІ і ІV

D ІІ, ІІІ і ІV

25. Укажіть правильні твердження, які стосуються зображеної на малюнку структури організму людини: І – цебудова кісткової тканини; ІІ – це формені елементи крові; ІІІ – цифрою 1 позначено еритроцити; ІV – цифрою 2позначено остеоцити.

A тільки І

B тільки ІІ

C ІІ і ІІІ

D І і ІV

26. Установіть відповідність між кісткою і типом з’єднання, яким вона приєднується до сусідньої.

A лобова1 повне зрощення

B кінцева фаланга пальця2 нерухоме

C стегнова3 напіврухоме

D грудина4 одноосьовий суглоб

5 багатоосьовий суглоб

27. Установіть послідовність структур, які беруть участь у формуванні відчуття смаку.

A кора півкуль

B язик

C гіпоталамус

D чутливий нерв




Переглядів: 549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Друга частина | ВАР ІАНТ 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.