Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

Міністерство освіти і науки України

ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ

Для усіх спеціальностей

 

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

До виконання розділу

„Охорона праці”

В дипломному проектуванні

 

 

Затверджено на засіданні кафедри безпеки життєдіяльності та інженерної екології. Протокол № 9 від 18.12. 2014 р.

 

Харків 2015

Методичні вказівки до виконання розділу „Охорона праці” в дипломному проектуванні для студентів усіх спеціальностей освітньо-кваліфікаційними рівнями „спеціаліст” та „магістр”: / Укладачі: В.О.Юрченко, Л.Г. Клевцова, О.В. Нестеренко, Л.Л. Багмут, А.І. Самохвалова, Ю.С. Левашова – Харків: ХНУБА, 2015 р. – 42 с.

 

 

РецензентН.О.Косенко

 

Кафедра безпеки життєдіяльності та інженерної екології

 

 
 


ВСТУП

 

Дане видання призначене для студентів усіх спеціальностей, що виконують розділ з «Охорони праці» у дипломному проектуванні.

Мета – закріпити й поглибити архітектурно-планувальні, конструктивні, технологічні й організаційні рішення, які повинні забезпечувати безпечні умови робіт та теоретичні знання, отримані студентами в процесі вивчення курсу «Охорони праці», «Охорона праці в галузі» набути практичних навичок щодо проектування виробничих і допоміжних будинків промислових підприємств; засвоїти матеріал довідково - нормативної літератури.

Розробка розділу проводиться на підставі завдання, складеного і затвердженого викладачем кафедри. Завдання може бути доповнене або уточнено залежно від теми дипломного проектування. Якщо окремі питання з розділу охорони праці розглядаються в інших розділах дипломного проектування, то в даному розділі робляться на це відповідні посилання із вказівкою сторінок записки.

На спеціальному бланку з позначенням спеціальності та теми дипломника видається завдання консультантом - викладачем кафедри БЖ та ІЕ.

У результаті виконання студент повинен

знати:

– основні принципи розрахунків з санітарії та техніки безпеки і пожежної безпеки;

уміти:

– виконати розрахунок площ і устаткування приміщень з урахуванням кількості працюючих, режиму роботи підприємства й санітарної характеристики виробничих процесів.

Виконання розділу ґрунтується на принципі самостійної роботи студентів, що полягає в реалізації творчих здатностей, теоретичних знань і вмінь студентів користуватися відповідною літературою, у нерозривному поєднанні з персональними консультаціями викладачів.

Консультант підписує пояснювальну записку, технологічні карти розроблювальних процесів.

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

 

При виконанні розділу з „Охорони праці” в дипломних проектах студент повинен залучити знання і навички, які були отримані при вивченні нормативних дисциплін “Безпека життєдіяльності”, “Основи охорони праці”, “Охорона праці в галузі” і тим продемонструвати готовність до повноцінного життя з активною участю в забезпеченні рівня безпеки, що залежить від оточуючого середовища (виробництво), державної системи підтримки безпеки людини (охорона праці), індивідуальної захищеності (психофізіологічний стан, індивідуальні засоби захисту).

Технічна сторона дипломного проектування має бути органічно пов’язана з прогресивними заходами та засобами забезпечення безпеки.

При виконанні розділу необхідно використовувати матеріали щодо організації безпечного трудового процесу на робочих місцях і в робочих зонах, які були вивчені і підготовлені під час проходження переддипломної практики.

 




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава 9 | ЗМІСТ ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУВАННЯ З

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.