Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАДАЧА 7.4.

В організації створений резерв на заповнення вакантних посад керівників. Кількість ключових посад керівників складає 67, з них 43 посади мають резерв. Середньооблікова чисельність осіб, які перебували у резерві протягом року, – 63 особи. 14 осіб, які перебували у резерві звільнилися упродовж року. 11 керівників звільнилося з посад, на які був створений резерв. 3 вакансії було заповнено кандидатами з резерву. Терміни перебування у резерві даних кандидатів – відповідно 5; 2 і 4,5 років.

Розрахувати показники ефективності підготовки та роботи з резервом на заповнення вакантних посад керівників.

РОЗВ’ЯЗОК:

Основними для розрахунків показниками ефективності підготовки та роботи з резервом на заповнення вакантних посад керівників:

1) Показник ефективності підготовки працівників, які перебували у резерві у межах організації.

2) Показник плинності резерву організації.

3) Показник середнього терміну перебування у резерві до заняття ключової посади керівника.

4) Показник готовності резерву.

5) Показник середньої кількості резервістів.

Розрахуємо показник ефективності підготовки працівників, які перебували у резерві у межах організації:

Епід = Чкп / Чзп, де Чкп – кількість ключових посад, зайнятих співробітниками, які перебували у резерві; Чзп – кількість звільнених працівників з посад, на які був створений резерві протягом року.

Отже, Епід = 3 особи / 11 осіб = 27,3%. Даний показник є низьким.

Розрахуємо показник плинності резерву організації:

През = Рзв / Рсо, де Рзв – кількість співробітників з резерву, які залишили організацію протягом певного періоду; Рсо – середньооблікова чисельність працівників, які перебували у резерві протягом цього ж періоду.

Отже, През = 14 осіб / 63 особи = 22,22%. При нормі 6%, даний показник є надто високим.

Розрахуємо показник середнього терміну перебування у резерві до заняття ключової посади керівника:

Трез = Пр / Рз, де Пр – кількість років між зарахуванням до резерву і зарахуванням на посаду; Рз – співробітники, що були в резерві і зайняли посаду.

Отже, Трез = (5 років + 2 роки + 4,5 роки) / 3 = 3,83 роки.

Розрахуємо показник готовності резерву:

Грез = Чпр / ЗЧп, де Чпр – кількість посад, на які був створений резерві; ЗЧп – кількість посад.

Отже, Грез = 43 особи / 67 осіб = 64,2%.

Розрахуємо показник середньої кількості резервістів:

(середньооблікова чисельність осіб, які перебували у резерві протягом року) / (кількість посад, на які був створений резерві) = 63 особи / 43 посади = 1,47 особи на посаду.

При нормі 2 особи на 1 посаду, даний показник є низьким.

ТЕМА 8. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ РУХУ ПЕРСОНАЛУ.




Переглядів: 2714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАДАЧА 7.3. | ЗАДАЧА 8.1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.