МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАДАЧА 11.1.Розрахувати комплексні оцінки співробітників відділу збуту за поданими у таблиці даними, якщо коефіцієнт вагомості показників, які характеризують професійно-кваліфікаційний рівень, дорівнює 0,23; особистісні і ділові якості – 0,36; складність функцій – 0,18; результати праці – 0,31. Прийняти рішення щодо використання результатів оцінювання при вирішенні різних завдань менеджменту персоналу.
РОЗВ’ЯЗОК: Комплексна оцінка працівника визначається за формулою: Коп = ВКп * Кп + ВДп * Дп + ВСф * Сф + ВРп * Рп, де: Кп – оцінка професійно-кваліфікаційного рівня працівника; ВКп – коефіцієнт вагомості оцінки професійно-кваліфікаційного рівня працівника; Дп – оцінка ділових якостей працівника; ВДп – коефіцієнт вагомості оцінки ділових якостей працівника; Сф – оцінка складності функцій працівника; ВСф – коефіцієнт вагомості оцінки складності функцій працівника; Рп – оцінка результатів праці працівника; ВРп – коефіцієнт вагомості оцінки результатів праці працівника. Начальник відділу збуту Воронюк М.М: Коп. = 0,23 * 0,83 + 0,36 * 1,16 + 0,18 * 0,99 + 0,31 * 1,15 = 1,1432. Провідний економіст зі збуту Коваленко С.І.: Коп. = 0,23 * 0,91 + 0,36 * 1,18 + 0,18 * 0,88 + 0,31 * 1,17 = 1,1552. Економіст зі збуту І-ї категорії Борисенко Н.В.: Коп. = 0,23 * 0,83 + 0,36 * 1,17 + 0,18 * 0,83 + 0,31 * 1,18 = 1,1273. Економіст зі збуту 1-ї категорії Мороз З.К.: Коп. = 0,23 * 0,77 + 0,36 * 1,18 + 0,18 * 0,81 + 0,31 * 1,19 = 1,1166. Економіст зі збуту 2-ї категорії Хоменко Н.І.: Коп. = 0,23 * 0,75 + 0,36 * 1,13 + 0,18 * 0,68 + 0,31 * 1,06 = 1,0303. Економіст зі збуту 2-ї категорії Козир В.І.: Коп. = 0,23 * 0,75 + 0,36 * 1,01 + 0,18 * 0,69 + 0,31 * 0,94 = 0,9517. Економіст зі збуту Момот Л.С.: Коп. = 0,23 * 0,73 + 0,36 * 1,18 + 0,18 * 0,56 + 0,31 * 0,98 = 0,9973. Економіст зі збуту Кушко А.М.: Коп. = 0,23 * 0,42 + 0,36 * 0,91 + 0,18 * 0,57 + 0,31 * 0,84 = 0,7872.
ТЕМА 12. МОТИВАЦІЯ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|