![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок виробничої програми по ТО автомобілівВизначення кількості різних видів ТО проводиться по середньодобовому пробігу, що планується, а нормативи періодичності ТО, ПР і трудомісткості пересувного складу наведені в додатках 6 і 7. При цьому слід враховувати: - нормативи трудомісткості ТО-1 і ТО-2 не включають трудомісткість ЩТО; - нормативи не враховують трудових витрат на допоміжні роботи по гаражу, які встановлюються в розмірі 25…30% від сумарної трудомісткості ТО і ПР. В склад допоміжних робіт входять обслуговування і ремонт обладнання і інструменту, транспортні і допоміжні роботи, пов’язані з обслуговуванням і ремонтом пересувного складу, перегін автомобілів в гаражі, приймання і видача матеріальних цінностей, прибирання виробничих і службових приміщень. З врахуванням дійсних умов експлуатації призводиться корегування періодичності технічного обслуговування, трудомісткості технічного обслуговування і поточного ремонту. Корегування нормативних даних призводиться з використанням коефіцієнтів, які враховують умови експлуатації (к1), тип і модифікацію транспортних засобів (к2), природнокліматичних умов (к3), пробіг транспортних засобів з початку експлуатації (к4) і розмір автотранспортних підприємств (к5). При визначенні періодичності технічних обслуговувань коефіцієнт корегування КР1 = К1 (2.8) При визначенні трудомісткості технічних обслуговувань коефіцієнт корегування КР2 = К2 * К5 (2.9) При визначенні трудомісткості поточного ремонту коефіцієнт корегування КР3 =К1 * К2 * К3 * К4 * К5 (2.10) Значення коефіцієнтів К1 , К2 , К3 , К4 , К5 приведено в е пр. 2.6 – 2.9. Таблиця 2.6 Значення коефіцієнту корегування К1 , який враховує категорію умов експлуатації
Таблиця 2.7 Значення коефіцієнту корегування К2, який враховує тип і модифікацію пересувного составу
Значення коефіцієнту корегування К3, який враховує природнокліматичні умови експлуатації приймаємо рівним К3 = 1. Таблиця 2.8 Значення коефіцієнту корегування К4, який враховує пробіг транспортних засобів з початку експлуатації
Продовження табл. 2.8
Таблиця 2.9 Значення коефіцієнту корегування К5, який враховує розміри автотранспортних підприємств
Для конкретних умов нормативна періодичність технічних обслуговувань, норми пробігу до капітального ремонту, а також нормативи трудомісткості технічного обслуговування і поточного ремонту повинні бути скореговані з виразів: Періодичність технічних обслуговувань: LТО-2 = КР1 * LНТО-2 (2.11) LТО-1 = КР1 * LНТО-1 (2.12) де LТО-2 , LТО-1 – відповідно нормальний пробіг до ТО-2 і ТО-1 після корегування; LНТО-2 , LНТО-1 - відповідно пробіг до ТО-2 і ТО-1 до корегування. Трудомісткість технічних обслуговувань: ЗТТО-2 = КР2 * ЗТНТО-2 ; (2.13) ЗТТО-1 = КР2 * ЗТНТО-1 ; (2.14) ЗТЩТО = КР2 * ЗТЩТО , (2.15) де ЗТТО-2 , ЗТТО-1 , ЗТЩТО – відповідно трудомісткість одного ТО-2, ТО-1 і ЩТО після корегування; ЗТНТО-2 , ЗТНТО-1 , ЗТЩТО – відповідно трудомісткість одного ТО-2, ТО-1 і ЩТО до корегування (приймається з табл. 2.6) Результати розрахунків по корегуванню нормативних даних треба звести в табл. 2.10.
Таблиця 2.10 Відкориговані значення вихідних даних
Продовження табл. 2.10
З урахуванням результатів корегування нормативних даних необхідно визначити кількість ТО і капітальних ремонтів по марках на один автомобіль або автопоїзд за цикл, тобто за пробіг до капітального ремонту з виразів: кількість капітальних ремонтів пкр = 1; кількість ТО-2 пТО-2 = кількість ТО-1 пТО-1 = кількість ЩТО пЩТО = де Визначити кількість ТО і капітальних ремонтів на період, що планується, по марках транспортних засобів. Так як пробіг транспортних засобів за рік відрізняється від пробігу за цикл, то необхідно виконати перерахунок отриманих за формулами (2.16 – 2.18) значень. Перерахунок виконується з використанням коефіцієнту переходу від циклу до року, який визначається для всіх типів транспортних засобів, що маються у гаражі, з виразу:
де Lр – річний пробіг транспортного засобу, що планується, км (табл. 1.3). Річний пробіг визначаємо по формулі: Lр = Lсд * Др , км (2.20) де Lсд – середньодобовий пробіг, км (табл. 1.3); Др – кількість робочих днів в році, приймаємо Др = 253. Річна кількість капітальних ремонтів і технічних обслуговувань на один списків автомобіль (автопоїзд) буде рівною: пр КР = пКР * пр ТО-2 = пТО-2 * пр ТО-1 = пТО-1 * пр ЩТО = пЩТО * де пр КР , пр ТО-2 , пр ТО-1 , пр ЩТО – відповідно річна кількість капітальних ремонтів, ТО-2, ТО-1 і ЩТО на один транспортний засіб. Кількість сезонних технічних обслуговувань на один автомобіль (автопоїзд) за рік дорівнює двом. Річна кількість капітальних ремонтів і технічних обслуговувань на парк автомобілів одної марки в рік складає:
де кі – спискова кількість автомобілів (автопоїздів) одної марки, шт. (табл. 1.3) Визначити добову програму робіт по технічному обслуговуванню. Добову програму по кожному виду технічного обслуговування визначають з виразу:
де (пДТО-2; пДТО-1; пЩТО) для автомобілів одної марки;
ДрРДі – кількість робочих днів в році дільниці (зони), яка виконує і-й вид ТО (рекомендується приймати для зон ТО-2, То-1, ЩТО кількість робочих днів в році 253). Результати розрахунку програми робіт по технічному обслуговуванню і ремонту звести в табл. 2.11. Таблиця 2.11 Розрахункова кількість технічних обслуговувань і капітальних ремонтів
Продовження табл. 2.11
Продовження табл. 2.11
Визначити річну трудомісткість робіт по технічному обслуговуванню і ремонту, а також число робочих для виконання ТО і ПР. Річна трудомісткість робіт по ТО визначається з виразу:
де Трудомісткість робіт по поточному ремонту для транспортних засобів одної марки визначається з виразу:
де Число робочих, яке необхідно для виконання робіт по ТО і ПР визначається з виразу:
де Ф – фонд робочого часу виконувача (приймається рівним 1860-1900 год.). Число робочих, яке необхідно для виконання окремих видів ТО і ремонту, визначається аналогічним образом. При визначенні числа ремонтних робочих треба враховувати такі вимоги: 1. Нормативи трудомісткості ЩТО включають як прибирально-мийні роботи, які виконуються звичайно робочим зони ТО, так і контрольно-заправні, які виконуються водієм. Об’єм прибирально-мийних робіт складає 50-60% загальної трудомісткості ЩТО. Нормативні трудомісткості ЩТО приймаються в розрахунок в тому випадку, якщо водій не приймає участі в виконанні робіт по ЩТО. При виконанні водієм тільки контрольно-заправних робіт нормативні трудомісткості беруть з коефіцієнтом 0,5-0,6. Крім того, нормативи ЩТО повинні бути зменшені ще на 50-70%, якщо використовується механізована мийка. Застосування механізованої мийки обов’язково для гаражів з числом автомобілів більш 100. 2. Для виконання робіт по ТО-1 водіїв притягати не рекомендується. Для виконання робіт по ТО-2, ДТО і поточному ремонту рекомендується притягати водіїв (50% об’єму робіт). 3. Для виконання ТО-1 і ТО-2 на потоці рекомендується знижати нормативи трудомісткості на 15-25%. Результати розрахунку трудомісткості робіт по технічному обслуговуванню і поточному ремонту треба звести в табл. 2.12. Таблиця 2.12 Трудомісткість робіт по технічному обслуговуванню і ремонту пересувного составу
Продовження табл. 2.12
Сумарна трудомісткість робіт по ТО і ПР по парку ___________ чол.-год. Додаткова трудомісткість робіт по самообслуговуванню гаража _____ чол.-год. Загальна трудомісткість робіт по самообслуговуванню гаража _______ чол.-год. Результати визначення необхідного числа робочих звести в табл. 2.13. Таблиця 2.13 Результати визначення необхідного числа робочих гаражу
Продовження табл. 2.13
Визначити метод організації технічних обслуговувань. Для визначення методу ТО використовують рекомендації НІІАТ, згідно яких: - ТО-1 вантажних автомобілів на тупикових постах проводиться по програмі до 10 обслуговувань на добу; на потоці ТО-1 проводиться при більш чим 11 обслуговуваннях однойменних автомобілів на добу; - ТО-2 вантажних автомобілів на тупикових постах проводиться при програмі до 1-2 обслуговувань на добу; при добовій програмі в 2-5 автомобілів обслуговування проводиться на тупикових постах з виділенням посту змазки; при добовій програмі більш чим в 6 автомобілів ТО-2 проводиться на поточній лінії. При плануванні необхідно об’єднати автомобілі ГАЗ-53А і ГАЗ-53Б, а також ЗІЛ-130 і ЗІЛ-ММЗ-554 в окремі групи ГАЗ і ЗІЛ і визначити метод організації ТО цих груп автомобілів. Результати по цьому розділу внести в табл. 2.14. Таблиця 2.14 Метод організації ТО
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|