![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Проведення дослідуОсновою методу визначення молярної маси еквіваленту металу є реакція взаємодії цього металу з кислотою і вимірювання об’єму водню, що виділився, наприклад: Zn + 2HCl(р)®ZnCl2 + H2 Збирають лабораторну установку, схема якої зображена на рис. 1таким чином:
![]() Рис. 1. Прилад для визначення еквівалента металу об’ємним методом
1. У кристалізатор наливають, до половини об’єму, воду кімнатної температури. Циліндр місткістю 250 мл заповнюють водою “з верхом”, а потім надлишок води зрізують папером так, щоб у циліндр не потрапило повітря. Притримуючи папір, циліндр перевертають, занурюють у кристалізатор з водою та фіксують за допомогою штатива. 2. В колбу, за допомогою лійки, наливають кислоту. Кількість її повинна бути такою, щоб у положенні (а), яке зображене на рис. 1, кислота не потрапляла в горловину колби. 3. Колба закріплюється у штативі в положенні (а), як показано на рис. 1. 4. Наважку металу вміщують в горловину колби уникаючи контакту з кислотою. Колбу герметично закривають пробкою з відвідною трубкою. 5. Перевіряють герметичність колби з відвідною трубкою. Для цього кінець відвідної трубки занурюють у воду, а повітря в колбі нагрівають руками. Якщо при цьому у воду проходять бульбашки повітря, система герметична. Відвідну трубку підводять під циліндр. 6. Колбу закріплюють вертикально в лапці штативу (рис.1 положення б), метал падає у кислоту і в результаті взаємодії з нею утворюється водень, що потрапляє, витискаючи воду, у циліндр . 7. Коли водень перестає виділятись, відмічають склографом його нижній рівень в циліндрі. Вимірюють за допомогою лінійки висоту газового стовпа (h). 8. Прилад розбирають. У циліндр наливають води за об’ємом стільки, скільки було водню. Потім об’єм води вимірюють мірним циліндром, і таким чином знаходять об’єм одержаного водню (V). 9. Дані досліду записують у робочий журнал.
|
||||||||||||||
|