Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проведення дослідів

Дослід 1. Одержання кислотного оксиду та кислоти

У конічну колбу наливають 20-30 мл дистильованої води й 3-4краплі метилоранжу. Нагрівають у залізній ложці (у витяжній шафі) не­величкий шматочок сірки, поки він не загориться. Опускають ложку в колбу над водою і накривають колбу скляною пластинкою. Після згоряння сірки виймають ложку та збовтують вміст колби. Спостерігають зміну кольору індикатора. В колбу додають розчин лугу. Чи змінюється колір індикатора?

Складають рівняння реакцій утворення оксиду сірки (ІV), його взаємодії з водою та взаємодії утвореної кислоти з лугом.

Дослід 2. Одержання основного оксиду та основи

Беруть тигельними щипцями шматочок крейди і прожарюють його в полум’ї пальника 7-10 хвилин. Прожарену крейду поміщають в пробірку з дистильованою водою. Додають дві краплі фенолфталеїну. Що при цьому спостерігається?

Складають рівняння реакцій розкладання крейди (карбонату каль­цію) і взаємодії одержаного оксиду кальцію з водою.

Дослід 3. Одержання нерозчинних у воді основ

Наливають у три пробірки по 1-2 мл розчинів солей магнію, нікелю і заліза (ІІ). У кожну пробірку додають краплинами розчин NaOH до утворення осаду. Розділяють утворений осад на дві частини і випробовують розчинення осаду у кислоті та надлишку лугу.

Скласти рівняння реакцій.

Дослід 4. Одержання і властивості амфотерних гідроксидів

У три пробірки наливають по 1-2 мл розчинів сульфату алюмінію, хлориду хрому (ІІІ) і сульфату цинку і в кожну з них краплинами додають розчин NaOH доутворення осадів. Кожний із одержаних осадів розділити на дві частини. До однієї частини додати розчин кислоти, до другої – надлишок розчину лугу до повного розчинення гідроксидів.

Скласти рівняння проведених реакцій.

Дослід 5. Одержання солей та їх властивості

А. У пробірку покласти шматочок крейди (~0,5 г) і прилити 20 мл розчину соляної кислоти. Скласти рівняння реакції.

Б. У дві пробірки наливають по 5 мл розчину сульфату нікелю, в одну з них краплинами додають розчин лугу, в іншу - розчин хлориду барію до утворення осадів.

Складають рівняння реакцій.

В. У пробірку наливають 5-10 мл вапняної води Ca(OH)2та пропускають вуглекислий газ до утворення осаду, а потім до його розчинення.

Скласти рівняння проведених реакцій.

Одержаний розчин ділять на дві частини. До одної додають вапняної води до випадання осаду а другу нагрівають до кипіння.

Скласти рівняння реакцій.

Г. До 5-10 мл розчину сульфату міді приливають краплинами розчин лугу до появи блакитного осаду основної солі. Нагрівають вміст пробірки. Що спостерігається? Скласти рівняння реакцій.

 

 

Лабораторна робота №4




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВЛАСТИВОСТІ ОКСИДІВ ТА ЇХ ПОХІДНИХ | КІЛЬКІСНИЙ СКЛАД ТА ПРИГОТУВАННЯ РОЗЧИНІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.