![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проведення дослідівДослід 1. Порівняння хімічної активності електролітів В дві пробірки кладуть по однаковому шматочку цинку. В одну наливають 3 мл 2 н. розчину HCl,а в другу стільки ж 2 н. розчину CH3COOH. Обидві пробірки занурюють в склянку з гарячою водою. Визначити в якій пробірці швидкість виділення водню більша. Записати рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 2. Іонні реакції з утворенням осадів А. У пробірки з розчинами сульфату натрію, сульфату цинку і розбавленої сірчаної кислоти наливають по 1 мл розчину хлориду барію. Пояснити реакції, що проходять, і скласти їх в молекулярному та іонному виді. Б. В одній пробірці розчиняють кілька кристалів FeSO4, а в іншу пробірку наливають 2-3 мл розчину FeCl3. Потім в обидві пробірки додають по 1 мл розчину лугу. Чому утворилися осади різного кольору? Записати рівняння реакцій в в молекулярному та іонному виді. Дослід 3. Іонні реакції з утворенням слабкого електроліту А. У пробірку наливають 2-3 мл концентрованого розчину CH3COONH4потімдодають розчин NaOH. Газ, що виділяється, визначають за запахом. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Б. У пробірку наливають 2-3 мл концентрованого розчину CH3COONH4 і додають 1 мл 10 н. розчину H2SO4. За запахом визначають утворення оцтової кислоти. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. В. До 3 мл розчину карбонату натрію обережно додають 1 мл соляної кислоти. Який газ при цьому виділяється? Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді. Дослід 4. Вплив однойменного іона на ступінь дисоціації слабких електролітів А. У дві пробірки наливають по 2 мл розбавленої оцтової кислоти і додають по 2-3 краплі метилоранжу. Одну пробірку залишають для порівняння, а в другу кладуть кілька кристаликів ацетату натрію. Вміст пробірки перемішують та спостерігають зміну забарвлення індикатора. Б. У дві пробірки наливають по 2 мл розчину гідроксиду амонію і додають по 2-3 краплі фенолфталеїну. Одну пробірку залишають для порівняння, а в другу кладуть кілька кристаликів хлориду амонію; вміст пробірки перемішують. Пояснити причину зміни забарвлення індикатора в другій пробірці.
Лабораторна робота №6
|
||||||||
|