Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проведення дослідів

Дослід 1. Порівняння хімічної активності електролітів

В дві пробірки кладуть по однаковому шматочку цинку. В одну наливають 3 мл 2 н. розчину HCl,а в другу стільки ж 2 н. розчину CH3COOH. Обидві пробірки занурюють в склянку з гарячою водою. Визначити в якій пробірці швидкість виділення водню більша. Записати рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді.

Дослід 2. Іонні реакції з утворенням осадів

А. У пробірки з розчинами сульфату натрію, сульфату цинку і розбавленої сірчаної кислоти наливають по 1 мл розчину хлориду барію. По­яснити реакції, що проходять, і скласти їх в молекулярному та іонному виді.

Б. В одній пробірці розчиняють кілька кристалів FeSO4, а в іншу пробірку наливають 2-3 мл розчину FeCl3. Потім в обидві пробірки до­дають по 1 мл розчину лугу. Чому утворилися осади різного кольору? За­писати рівняння реакцій в в молекулярному та іонному виді.

Дослід 3. Іонні реакції з утворенням слабкого електроліту

А. У пробірку наливають 2-3 мл концентрованого розчину CH3COONH4потімдодають розчин NaOH. Газ, що виділяється, визначають за запахом. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді.

Б. У пробірку наливають 2-3 мл концентрованого розчину CH3COONH4 і додають 1 мл 10 н. розчину H2SO4. За запахом визначають утворення оц­тової кислоти. Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді.

В. До 3 мл розчину карбонату натрію обережно додають 1 мл соляної кислоти. Який газ при цьому виділяється? Скласти рівняння реакцій в молекулярному та іонному виді.

Дослід 4. Вплив однойменного іона на ступінь дисоціації

слабких електролітів

А. У дві пробірки наливають по 2 мл розбавленої оцтової кислоти і додають по 2-3 краплі метилоранжу. Одну пробірку залишають для порівняння, а в другу кладуть кілька кристаликів ацетату натрію. Вміст пробірки перемішують та спостерігають зміну забарвлення індикато­ра.

Б. У дві пробірки наливають по 2 мл розчину гідроксиду амонію і додають по 2-3 краплі фенолфталеїну. Одну пробірку залишають для порівняння, а в другу кладуть кілька кристаликів хлориду амонію; вміст пробірки перемішують. Пояснити причину зміни забарвлення індикатора в другій пробірці.

 

Лабораторна робота №6




Переглядів: 334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КІЛЬКІСНИЙ СКЛАД ТА ПРИГОТУВАННЯ РОЗЧИНІВ | ГІДРОЛІЗ СОЛЕЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.