![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проведення дослідівДослід 1. Гашення вапна У фарфорову чашку вносять 3-4 г негашеного вапна і додають воду до утворення густої суспензії. Температуру контролюють за допомогою термометра. Скласти рівняння реакцій. Дослід 2. Визначення вмісту активних CaO і МgO у вапні Ретельно розтирають у фарфоровій ступці негашене вапно. Зважують на технічних вагах 1 г порошку вапна, кладуть наважку в конічну колбу, додають туди 100 мг дистильованої води і 2-3 краплі фенолфталеїну. Вміст колби титрують 1 н. розчином хлористоводневої кислоти до зникнення рожевого забарвлення. Розраховують масову долю CaO і МgOу вапні (у перерахунку на СаО), %: де V – об’єм хлористоводневої кислоти, витраченої на титрування, мл; N - нормальність хлористоводневої кислоти; 0,028 - мілі-еквівалент оксиду кальцію; g - наважка порошку, г. Дослід 3. Приготування магнезіального цементу У фарфоровій ступці перемішують 2,5 г кристалогідрату хлориду магнію (MgCl2×6H2O) та1 г оксиду магнію до одержання однорідної суміші. Потім краплинами додають воду до утворення густої тістоподібної маси. Одержану масу шпателем переносять на скло. Через деякий час (приблизно 1 год.) магнезіальне в’яжуче твердне (тужавіє). Складають рівняння реакцій. Дослід 4.Розчинення гіпсу у воді У колбу з дистильованою водою на 5-10 хв опускають 1-2 г напівводного гіпсу. Потім розчин фільтрують і на фільтрат діють розчином хлориду барію. Що спостерігається? Складають рівняння реакції. Дослід 6. Взаємодія клінкерних мінералів портландцементу з водою Наважку портландцементу масою 1-2 г вносять у пробірку, наливають воду, перемішують і додають 2-3 краплі фенолфталеїну. Складають рівняння реакції взаємодії клінкерних мінералів з водою. Пояснити причину появи малинового забарвлення розчину.
|
||||||||
|