Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проведення дослідів

Дослід 1. Гашення вапна

У фарфорову чашку вносять 3-4 г негашеного вапна і дода­ють воду до утворення густої суспензії. Температуру контро­люють за допомогою термометра. Скласти рівняння реакцій.

Дослід 2. Визначення вмісту активних CaO і МgO у вапні

Ретельно розтирають у фарфоровій ступці негашене вапно. Зважують на технічних вагах 1 г порошку вапна, кладуть наважку в конічну колбу, додають туди 100 мг дистильованої води і 2-3 краплі фенол­фталеїну. Вміст колби титрують 1 н. розчином хлористоводневої кислоти до зник­нення рожевого забарвлення. Розраховують масову долю CaO і МgOу вап­ні (у перерахунку на СаО), %:

де V – об’єм хлористоводневої кислоти, витраченої на титрування, мл;

N - нормальність хлористоводневої кислоти;

0,028 - мілі-еквівалент оксиду кальцію;

g - наважка порошку, г.

Дослід 3. Приготування магнезіального цементу

У фарфоровій ступці перемішують 2,5 г кристалогідрату хлориду магнію (MgCl2×6H2O) та1 г оксиду магнію до одержання однорідної суміші. Потім краплинами додають воду до утворення густої тістоподібної маси. Одержану масу шпателем переносять на скло. Через деякий час (приблизно 1 год.) магнезіальне в’яжуче твердне (тужавіє). Складають рівнян­ня реакцій.

Дослід 4.Розчинення гіпсу у воді

У колбу з дистильованою водою на 5-10 хв опускають 1-2 г напівводного гіпсу. Потім розчин фільтрують і на фільтрат діють розчином хлориду барію. Що спостерігається? Складають рівняння реакції.

Дослід 6. Взаємодія клінкерних мінералів портландцементу з водою

Наважку портландцементу масою 1-2 г вносять у пробірку, наливають воду, перемішують і додають 2-3 краплі фенолфталеїну. Складають рівняння реакції взаємодії клінкерних мінералів з водою. Пояснити причину появи малинового забарвлення розчину.

 




Переглядів: 309

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ХІМІЯ В’ЯЖУЧИХ РЕЧОВИН | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.