МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи.1. Закріпити прилад в штативі і направити його на джерело світла так, щоб дивлячись через дифракційну решітку крізь щілину в екрані було видно нитку розжарення лампи. 2. Вставити у рамку дифракційну решітку так, щоб її штрихи були паралельні
4. Визначити за шкалою бруска відстань L(мм) від решітки до екрана. 5. Визначити відстань hвід центрального максимуму до смуги заданого кольору ліворуч hл (мм) і праворуч hп(мм) для спектрів першого порядку (k=1) та другого порядку(k=2).На рис.4 показаний приклад визначення цих відстаней для фіолетового випромінювання. 6. За цими даними розрахувати чотири значення λiі провести обробку результа-тівза стандартною методикою. 7.Визначити дійсну величину значення λдійсн за формулою λдійсн = <λі>±<Δλi>
Табл..№1
8. Порівняти одержані значення довжини світлової хвилі заданого кольору з табличними значеннями. 9. Розмістити перед екраном з боку лампи світлофільтр, розглянути спектр і пояснити явище, що спостерігається. 10. Зробити висновки за результатами роботи.
Контрольні питання
1. Що таке світло? Назвіть інтервал довжин світлових хвиль. 2. В чому полягає явище інтерференції світла? 3. Які джерела світла звуться когерентними? 4. Які умови посилення і послаблення світла при інтерференції? 5. Що зветься дифракцією світла? При яких умовах спостерігається явище дифракції? 6. Наведіть приклади інтерференційних та дифракційних явищ світла? 7. Сформулюйте принцип Гюйгенса. 8. Що являє собою дифракційна решітка (гратка), чим характеризується, з чого виготовляється? 9. Що таке постійна дифракційної решітки? 10. Вивести і пояснити формулу дифракційної решітки. 11. Назвіть порядок виконання даної лабораторної роботи. 12. Чому нульовий максимум дифракційного спектра білого світла - біла смуга, а максимуми вищих порядків - набір з 7 кольорових смуг? 13. Яке значення має ширина і число щілин дифракційної решітки? 14. Чи знаходить використання явище дифракції в митній справі?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|