МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Результат роботи програмиRepeat Оператор1; Оператор2; ... ОператорN; until Умова; Де repeat, until– зарезервовані слова; Умова– константа, змінна або вираз логічного типу; Оператор1, Оператор2, ..., ОператорN – тіло циклу. Дослівно ця мовна конструкція перекладається так: «Повторювати послідовність операторів доти, доки не виконається умова». На рис. 6.2. наведена блок-схема циклу repeat. Для визначення особливостей роботи циклів з передумовою та постумовою, проведемо порівняння їх роботи. Результати запишемо у таблицю 6.1.
Таблиця 6.1. Порівняння роботи операторів циклу з перед- та постумовою
Задача 6.1.Протабулювати функцію для значень аргументу х в інтервалі від до з кроком . Знайти середньоарифметичне від’ємних значень функції які належать діапазону . Якщо таких значень немає, вивести про це повідомлення. Скласти блок-схему та програму задачі. Блок-схема задачі представлена на рисунку 6.3. program Lab6; var xp, xk, dx, x, y, S : real; N, i : integer; Begin writeln('Input real xp, xk, dx'); readln(xp, xk, dx); For i:=1 to 20 do write('*'); writeln; writeln('*', 'X':4, '*':5, 'Y':5, '*':5); For i:=1 to 20 do write('*'); writeln; N:=0; S:=0; x:=xp; while x<=xk do Begin y:=sin(x); writeln('*', x:6:1, '*':3, y:7:2, '*':3); if (y<0)and(x>xp+dx) and (x<xk-dx) Then Begin S:=S+y; N:=N+1; end; x:=x+dx end; For i:=1 to 20 do write('*'); writeln; if N=0 then writeln('Net resheniya') Else writeln('Srednee arif: y>0', s/n:8:2, '. Diapazon: (',xp+dx :6:1, ',':2, xk-dx:6:1,')'); end. Результат роботи програми Input real xp, xk, dx -3 3 0.5 ******************** * X * Y * ******************** * -3.0 * -0.14 * * -2.5 * -0.60 * * -2.0 * -0.91 * * -1.5 * -1.00 * * -1.0 * -0.84 * * -0.5 * -0.48 * * 0.0 * 0.00 * * 0.5 * 0.48 * * 1.0 * 0.84 * * 1.5 * 1.00 * * 2.0 * 0.91 * * 2.5 * 0.60 * * 3.0 * 0.14 * ******************** Srednee arif y<0: -0.81. Diapazon x: ( -2.5 , 2.5) Порядок виконання лабораторної роботи 1. Вивчити теоретичні відомості за темою «Алгоритмічна конструкція повторення. Цикли із перед- та постумовою». 2. Обрати індивідуальне завдання згідно зі своїм варіантом . 3. Скласти блок-схему та програму розв’язку задачі. Реалізувати задачу з використанням циклів з перед- та посумовою. 4. Відповісти на контрольні запитання. Додаткове завдання Скласти програму розв’язку задачі, для теми 3 лабораторної роботи №2.
Завдання Обчислити таблицю значень функції y = f(x) для значень аргументу х в інтервалі від до з кроком . Виконати додатково задачу пошуку даних за запропонованим критерієм. Якщо дані не знайдені вивести про це повідомлення. Значення , та ввести з клавіатури, а значення а та b – описати як константи. Варіант 1. , b= 6.3 Обчислити суму всіх значень функції , для яких Варіант 2. , а=19.6, b=7.8 Обчислити добуток всіх значень функції y, для яких Варіант 3. , а=1.38, b= –1.26, х, , та – цілочислові значення. Обчислити суму парних значень аргументу х, для яких Варіант 4. , а=2.8, b=0.45 Обчислити суму всіх значень функції y, для яких або Варіант 5. , а=0.36, b=5.5, х, , та – цілочислові значення. Обчислити суму непарних значень аргументу х. Варіант 6. , а=0.9, b=1.85 Обчислити середнє геометричне додатних значень функції y. Варіант 7. , а=1.24, b=0.67 Обчислити добуток від’ємних значень функції y. Варіант 8. , а=2.8, b=0.45 Обчислити кількість додатних значень функції y. Варіант 9. , а=20.2, b=7.67 Обчислити суму квадратів всіх значень функції у, які більше нуля. Варіант 10. , а=0.55, b=0.75 Обчислити кількість від’ємних значень функції y. Варіант 11. , а=0.55, b=0.78 Обчислити суму квадратів всіх додатних значень функції y. Варіант 12. , а=7.38, b=0.3 Обчислити добуток модулів всіх значень функції y, для яких Варіант 13. , а=0.28, b=1.35 Обчислити середнє арифметичне додатних значень функції y. Варіант 14. , а=1.8, b= –1.26, х, , та – цілочислові значення. Обчислити добуток непарних значень аргументу х, для яких . Варіант 15. , а=9.6, b=0.8 Обчислити добуток всіх значень функції y, для яких Контрольні запитання 1. В яких випадках потрібно використовувати оператор циклу з передумовою? 2. Наведіть синтаксис оператора циклу з передумовою. 3. До яких типів даних належить значення лічильника в операторі циклу з лічильником? 4. Чи необхідна ініціалізація параметру циклу до його виконання? 5. Чи необхідно модифікувати параметр циклу в тілі циклу? 6. Що є умовою продовження та завершення циклу? 7. Яка мінімальна кількість повторень циклу? 8. Чи потрібно використовувати складений оператор в тілі циклу? 9. Яким значенням може бути крок лічильника?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|