Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



End Sub

4. Виконайте розрахунки. Проаналізуйте результати.

5. Спробуйте збільшити розміри форми. Проаналізуйте результати.

6. Змініть значення діапазонів визначення змінних a,b,c, щоб на формі вистачило місця для усіх результатів.

7. Запропонуйте, як організувати виведення всіх обчислених значень, незалежно від іх кількості.

Рис. 9.3. Вид формиЗАВДАННЯ 9.2з результатами

8. Зберіжіть проект та форму в папці ЛАБ9з новими іменами Лр9_Зад2_P_Прізвище й Лр9_Зад2_F_Прізвище відповідно.

Приклад виконання ЗАВДАННЯ 9.3. СТВОРІТЬ ПРОЕКТ ДЛЯ ОБЧИСЛЕННЯ ТА ВИВЕДЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ФУНКЦІЇ

1. Створіть новий проект, на якому розташуйте форму, яка буде містити 2 командні кнопки з іменами CmdВведення та CmdРозрахунок.

2.Розробіть процедуру обробки події Click для CmdВведення, що передбачаєвведення вихідних даних (m,a,b) за допомогою вікна InputBox.

3Розробіть процедуру обробки події Click для CmdРозрахунок відповідно схемі рис. 9.2, аналогічно наведеній нижче.

4. Виконайте розрахунки. Проаналізуйте результати.

5. Зберіжіть проект та форму в папці ЛАБ9з новими іменами Лр9_Зад3_P_Прізвище й Лр9_Зад3_F_Прізвище відповідно.

 




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Print a; Spc(5); b; Spc(5); c; Spc(5); y | Private Sub CmdБуль_Click()

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.