МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виконання лабораторної роботи № 11План-конспект уроку з фізики в 7-Б класі школи № 9 проведеного студентом ІV курсу фізико-математичного факультету Кам’янець-Подільського національного університету Луциком Василем Івановичем Лабораторна робота № 11. Утворення кольорової гами світла шляхом накладання променів різного кольору Мета уроку: формування умінь та навичок у розв’язуванні завдань на дисперсію світла. Тип уроку: комбінований урок. Обладнання: ліхтарики або освітлювачі зі світлофільтрами (червоним, синім, зеленим), білий екран. Фарби трьох основних кольорів, пензлик та аркуш білого паперу. План уроку: 1. Лабораторна робота № 10. 2. Розв’язування теоретичних завдань.
Зміст уроку Актуалізація знань учнів Бесіда за питаннями 1. На основі яких дослідів Ньютон зробив висновок, що біле світло є складним? 2. Чи можете ви назвати по порядку основні кольори спектра? 3. Що таке дисперсія? 4. Які промені сильніше заломлюються у склі - червоні чи фіолетові? Жовті чи сині? 5. Чому тіла по-різному забарвлені?
Виконання лабораторної роботи № 11 Тема. Утворення кольорової гами світла шляхом накладання променів різного кольору Мета:дослідити результат накладання світлових променів різного кольору. Прилади і матеріали: ліхтарики або освітлювачі зі світлофільтрами (червоним, синім, зеленим), білий екран. Фарби трьох основних кольорів, пензлик та аркуш білого паперу. Короткі теоретичні відомості Біле світло є складним. За певних умов можна спостерігати, як пучок білого світла розкладається у спектр. Це можна спостерігати, наприклад, за допомогою трикутної призми. Якщо акуратно провести експеримент, то за допомогою другої призми різноколірний пучок можна знову зібрати в біле світло. Під час лабораторної роботи ми подивимося, що виходить, якщо накладати світлові пучки різного кольору, а також якщо змішувати фарби різних кольорів.
|
||||||||
|