МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИЗмістовий модуль 1. Науково-правові засади еколого-правової відповідальності в Україні. Загальна частина Тема 1. Соціально-правові аспекти екологічної відповідальності у контексті реалізації державної екологічної політики (6 год) Лекція 1. Соціально-правові аспекти екологічної відповідальності у контексті реалізації державної екологічної політики (2 год) 1. Правові засади екологічної відповідальності в системі державної екологічної політики. 2. Сучасні проблеми еколого-правової освіти, виховання, свідомості, екологічної та еколого-правової культури, інших соціально-правових засобів попередження екологічних правопорушень при формуванні відповідального перед природою та майбутніми поколіннями людей суспільства. 3. Екологічний правопорядок: від концепції до реалізації в суспільних відносинах юридичної відповідальності. 4. Конфліктність інтересів як особлива риса еколого-правової відповідальності. 5. Правові засади державного стимулювання еколого-правової відповідальності.
Завдання для самостійної роботи (4 год) 1. Розглянути та порівняти засади еколого-правової відповідальності, закріплені у Стратегії державної екологічної політики України на період до 2020 р. та в інших концептуальних документах – джерелах державної екологічної політики. 2. Проаналізувати усунення причин і умов, які сприяють вчиненню екологічних правопорушень, як важливе завдання еколого-правової відповідальності. 3. Здійснити співвідношення засад екологічної відповідальності у положеннях концепцій взаємодії суспільства і природи. 4. Проаналізувати екологічну відповідальність як сучасну форму взаємодії Суспільства і Природи у контексті концепції сталого розвитку. Рекомендована література та нормативно-правові акти: Спеціальна література: 1 – 4, 8, 33, 37, 43,47, 48, 51, 52, 56, 57, 66, 76, 84, 88, 93, 97, 99, 10,103 – 106, 111, 121, 124, 125, 129, 137, 144, 156, 184, 194, 219, 246, 262, 275, 288, 296, 298, 300, 326, 327, 330, 333, 347, 348, 368 – 369, 386, 397, 405 – 406, 411 – 412, 414. Нормативно-правові акти: 1 – 3, 8, 15, 19, 94, 97, 104, 123, 128, 134, 155, 164, 170, 171, 192, 205, 222, 239, 293, 295, 338, 372, 391, 412 – 414, 420, 421, 423, 487, 502, 526, 540, 551 – 553, 555 – 558, 568, 578, 581, 597, 604.
Тема 2. Ґенеза формування інституту еколого-правової відповідальності (6 год)
|
||||||||
|