МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 4. Іституційно-функціональне забезпечення ефективності еколого-правової відповідальності у сфері екології (2 год)1. Держава у правовідносинах екологічної відповідальності. 2. Система державних органів та виконуваних ними функцій у галузі реалізації правових норм про екологічну відповідальність. 3. Роль природоохоронних та правоохоронних органів у попередженні та виявленні екологічних правопорушень. 4. Громадськість та її повноваження у заходах попередження і виявлення екологічних правопорушень. 5. Проблеми зменшення „латентності” та форми соціальної профілактики екологічних правопорушень. 6. Роль судової практики в удосконаленні юридичної відповідальності за порушення вимог екологічного законодавства.
Практичне заняття (1 год) 1. Держава у правовідносинах екологічної відповідальності. 2. Система державних органів та виконуваних ними функцій у галузі реалізації правових норм про екологічну відповідальність. 3. Роль природоохоронних та правоохоронних органів у попередженні та виявленні екологічних правопорушень. 4. Громадськість та її повноваження у заходах попередження і виявлення екологічних правопорушень. 5. Роль судової практики в удосконаленні юридичної відповідальності за порушення вимог екологічного законодавства. Завдання для самостійної роботи (3 год) 1. Дослідити особливості еколого-правової відповідальності у сфері еколого-управлінських відносин. 2. Виявити вплив екологічного контролю на ефективність правозастосовної діяльності державних органів у попередженні та виявленні екологічних правопорушень. 3. Дослідити проблеми зменшення „латентності” та форми соціальної профілактики екологічних правопорушень. 4. З’ясувати, яку роль відіграють акти вищих судових інстанцій в забезпеченні ефективності системи еколого-правової відповідальності.
Рекомендована література та нормативно-правові акти: Спеціальна література: 4, 5, 11, 12, 23 – 25, 33, 37, 38, 43, 45, 49, 51, 52, 55, 68 – 70, 72 – 77, 83, 92, 97, 99, 100, 103 – 107, 11, 113, 116, 121, 122, 123, 127 – 129, 138, 139, 142, 143, 149, 150, 161 – 164, 166, 172, 174, 191, 194, 205, 208, 211, 220, 222, 228 – 230, 232, 235, 236, 243, 245, 249 – 251, 260, 264, 269, 270, 274, 281 – 283, 286 – 289, 297, 298, 301, 303, 306, 308, 309, 311, 314, 320, 321, 324, 336, 337, 351, 357, 358, 363, 375, 377, 381, 383 – 384, 386, 387, 389, 391, 398, 404 – 406, 408. Нормативно-правові акти: 1 – 13, 19, 21, 23 – 29, 33, 36, 38, 39, 43, 46, 47, 49, 52, 54 – 60, 64, 67, 68, 70, 74 – 79, 85 – 87, 89, 92 – 94, 97, 98, 104, 108, 111, 119 – 121, 124 – 128, 131, 134, 139, 145, 147, 150 – 152, 156, 159, 160, 163 – 167, 172 – 204, 207, 224, 239, 241, 295, 309, 312, 313, 314, 321, 322, 331, 332, 335, 337, 338, 342, 351, 355, 356, 358, 369 – 371, 373 – 384, 388, 389, 392, 394, 396 – 399, 401, 404, 406 – 411, 412 – 414, 420, 421, 423, 487 – 489, 496, 502, 526, 540, 551 – 553, 555 – 558, 574, 575, 577, 578, 581, 589, 593, 597, 599, 600, 604.
Тема 5. Позитивна еколого-правова відповідальність у галузі екології: поняття та зміст (6 год)
|
||||||||
|